~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2008

Det vart en ny............

Av Cina - 22 oktober 2008 12:13

mobil iallafall. Det blev en Sony Ericssom W890i mocka brun se bild nedan.

Har nu gått länge o funderat på att köpa ny mobil. Och nu är den köpt men jag har ej fått den ännu. Köpte den på tradera på auktion och den är sprillans nya. Är någon som har affär som lägger ut mobiler, blixtrar o kamrer m.m till försäljning. Blev ej heller så dyr, kostar 3060:- på Media Markt men jag betalade 1900:-.

Så nu har jag en mobil till salu en Sony Ericsson W380i ( Lila) med alla tillbehör + ett minneskort på 2MG och även ett kontantkort oöppnat!

Så är det någon som är intresserad av den så får ni gärna maila mig!

Den är inköpt i april 2008 finns inte en repa på den.













Soligt o fint idag men det blåser kallt som fasen. vet inte riktigt vad jag skall hitta på idag, känner mig inte riktigt på hugget för att göra något.

Min UVI gör sig tillkänna fast jag har ätit PC.

Skulle behöva baka lite bullar men jag tror det får vänta till helgen.


Ha en fortsatt fin onsdag!


 
 
Millis

Millis

22 oktober 2008 12:47

Jättefin mobil, hoppas att du blir nöjd med den!
Jag håller tummarna för att uvn snart går över.
Kramis

http://millis.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

22 oktober 2008 13:25

Kul med ny mobil. Min har jag haft i ett år nu och det är den mobilen jag har trivts bäst med så den får hänga med länge tror jag. Den tar jättebra kort också.

Soligt här idag, men lite kyligt!

Kram

http://violett.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

22 oktober 2008 14:03

Grattis till telefonen när den väl kommer.
Kan du tänka dig, har ingen mobil, vill inte bli beroende av sådant, är ju för det mästa hemmavid, skulle någon råka ringa så får dom ringa senare. En kostnad mindre för mig pga mitt val.

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Hönsakadorran

Hönsakadorran

22 oktober 2008 15:54

Vad roligt med en ny telefon, det skulle jag också vilja ha. Min är så dålig jag får ladda den så ofta, vet inte om det går att köpa nytt batteri ens. Vill ha en som jag kan fota med.
Kram

http://honsakadorran.blogspot.com

 
Ingen bild

Helena

22 oktober 2008 17:48

Fasen vilka snygga telefoner vi har du och jag!! kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards