~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 18 november 2008

Angående auktionsgubben........

Av Cina - 18 november 2008 16:38

Igår ringde mamma o jag tänkte nu har dom fått pengar men så var inte fallet utan: Hon berättade att de hade fått en specifikation på allt o hur mycket det skulle betalas ut o att pengarna kommer om 3-5 bankdagar.

Och detta brev hade inget frimärke o det var lagt i fel brevlåda, så det låg i min bros postlåda efter som mamma o pappa bodde där tidigare. Och med andra ord så måste han ju ha vart dit med brevet i söndagskväll eller måndagsmorse eftersom ingen har sett han. Jag hade sagt till honom att mamma o pappa hade flyttat o gett honom den nya adress. Men tänk att man först måste bli ursinnig inna det händer nått. Och denna gubbe vågade nog inte annat för vi hade sagt att vi skulle komma till hans kontor igår måndag om inget skulle hända. Nu väntar vi bara på att pengarna ska dyka upp så kommer jag att göra en skrivelse i den lokala tidningen de har i Köping. För detta får ju inte förekomma. Usch vilken idiot kan inte fatta hur han kan driva en auktionsfirma. Men nu hoppas jag för hans skull att han betalar ut pengarna oxå.......

 
 
lillis

lillis

18 november 2008 17:38

Nu är det bara att hoppas att dom får sina pengar,tycker att det är så fräckt att behandla folk på detta sätt
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

cattha

18 november 2008 19:24

hahaha ursäkta men de är ju skrattretande hur de kan hålla på,skriv i tidningen,för de får ej gå till så
ha de bra cattha

 
Monica

Monica

18 november 2008 20:48

Detta är ju definitivt inte någon seriös auktionsfirma. Nu får vi hoppas att pengarna kommer inom kort som han lovat.

http://violett.bloggagratis.se

 
Gerty

Gerty

18 november 2008 20:56

Det var verkligen lång leverans på dom pengarna, hoppas att det blir ett slut snart

http://Prilyckans

 
Ruth

Ruth

18 november 2008 21:44

Skammligt och oceriöst så det skriker om det, kommer inte pengarna som lovat så kompromissa inte mera med han utan gå till polisen direkt, kan kanske också hjälpa andra i samma situation, för inte tror jag att ni är dom enda som har råkat ut för detta. Ta kontat med tidningen, han behöver få sig en rejäl känga.

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

18 november 2008 22:04

Det hjälpte att ni sa ifrån. Jag hoppas nu att pengarna ska vara insatta också. Tänk vilken fegis som smyger runt och lägger brev i lådan. Har han inte råd med ett frimärke ens…
Kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
Inger

Inger

18 november 2008 23:19

Ibland måste man säga till på skarpen,,,bra att ni gjorde det..Hoppas allt ordnar upp sig med betalningen till din föräldrar.. Håller tummarna,,kramen

http://IngerEmKsson.blogg.se

 
Malin

Malin

19 november 2008 01:07

Hoppas pengarna kommer nudå,inte för att jag tror det dock:/
Verkar vara en oseriös firma detdär.
Kram

http://Vingklippt

 
agge

agge

19 november 2008 10:43

Håller ni på än med den där auktionsfirman...helt sjukt. Nu hoppas jag verkligen att pengarna är på väg

kram

http://agges.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards