~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 27 november 2008

Hemma efter en underbar kryssning!!!!

Av Cina - 27 november 2008 19:21

Ja då var man hemme igen efter en fin o rolig kryssning. Trött o ont i fötterna kan jag säga att jag har. Julbordet var kanon gott o vi åt länge.

Inget kort vart taget när vi åt det. Mats Bergmans nya sångare Linus var kanon bra. Han sjunger precis lika bra som Jonas gjorde.

En liten bild på en av medlemmarnas lilla pojk som var med idag på eftermiddagen o spelade. Inga bra bilder för det är taget med mobilen.

Är han inte gullig....


Ja sedan hade vi ju min älskade Tony Irving med oxå och jäklar så snygg han är och så smal han blivit, ja en riktig pudding...=))

Synd att det vart så dåliga bilder, men ni ser ju lite hoppas jag.


Vi hade en underbar annan underhållning både igårkväll o idag på em och det var Wallmans Salonger och det var 3 tjejer o 3 killar som sjöng shlager och himmel o pannkaka vilka duktiga ungdomar. I dag var det en kille som sjöng O helga natt o det var kanon o mina tårar bara rann, så vackert!!!!!


Här har vi våran hytta o nummret var 9006 alltså högt uppe i båten.


Karin i spexartagen.....


På em åt vi denna räkmacka o vi delade den kan jag säga o vi orkade inte ändå äta upp den det var säkert 5hg räker på den det vart för mycket!


Ja vad såg vi mer för kändisar då, jo Håkan i baren, Ruth som åker kryss 3ggr i veckan, Annika vakten (första gången) och så Per nöjesvärden.

Ja ni som ser FÄRJAN på måndagar känner ju till dessa som jag har räknat upp......


Lite smått o gott vart det inhandlat i taxfree var väldigt tungt när vi skulle hem...:))


Här ser ni en gran som fanns ombord var riktigt fin där den stog.


Ja så nu var denna kryss slut o bara vänta in ett annat tillfälle att åka igen. Men man är himla trött efter en sådan här resa, eller jag är det ialllafall.


Tack Karin för en trevlig o mysig resa!


Hoppas ni har haft det bra alla mina bloggvänner o läsare.

Till mina bloggvänner säger jag bara att jag hälsar på hos er imorgon för idag orkar jag inte.




 
 
Corina

Corina

27 november 2008 19:59

Kul verkar ni haft.....lite avis är jag faktiskt :) Kram !

http://wanilla.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

27 november 2008 20:02

Oh vad roligt att åka på kryssning
O vilken fin bloggsida du gjort

http://bizzab.bloggagratis.se

 
Gerty

Gerty

27 november 2008 20:43

Det måste va en kanon resa kul när det blir lyckat

http://Prilyckans

 
Marketta

Marketta

27 november 2008 21:16

Vad bra att ni har haft kul på kryssningen. Wallmans dom är duktiga, vi var för några år sen och tittade i Västerås. Det var kanonkul, och god mat också.

Kramizzar
Marketta

http://colliekompisarna.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

27 november 2008 21:51

vad kul att höra att ni haft en bra kryssning:)
Ja dom du räknade upp har man ju sett ett par gånger på tv;D
KRamar

http://vingklippt

 
Monica

Monica

27 november 2008 21:58

Kul att du ville dela med dej av bilderna du tog på båten....förstår att ni haft en trevlig resa.
Kram

http://violett.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

27 november 2008 22:10

Så roligt att du är nöjd med Cinderella trippen på böljan den blå. Som vanligt så fick ni en lyckad resa som ni bär med er till nästa vända. Lite suddiga bilder, men bättre en inga alls, kul att få del av dom.

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

cattha

28 november 2008 16:52

vilka fina bilder skoj att få se,men den på mackan hade du kunnat hoppat över,blir så sugen ju
cattha

 
Monica

Monica

13 juli 2010 17:11

Nää, fy för Tony irving...tycker att han ser äcklig ut

http://violett.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards