~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 14 december 2008

Fyndat på tradera

Av Cina - 14 december 2008 18:53

Ja idag har jag då åter igen fyndat på tradera. Har köpt pälsgarn igen. Jag bara älskar det garnet. Denna gång vart det dessa 2 färgerna. Så vi får väl se vad det blir av detta. Det är 5 nystan av varje färg alltså 250gr. Alltid hittar jag på något att göra av det.



Annars har dagen vart bra, har inte gjort så mycket. Tog mig ett varmt o långt härligt bad på fm och fixade lite med mina onda fötter. Sedan har jag setat o stickat nästan hela dagen. Har funderat på lite julklappar till mor o far o son o sonhustrun så nu vet vi vad det blir. Går snabbt ibland att hitta på saker o ibland kan man inte hitta på något. Julafton kommer Håkan o jag att tillbringa i vår egna lilla vrå alltså hemma. Vi åker över till Arboga kyrkogård o tänder ljus o så lämnar vi in julklapparna till mor o far. Sedan åker vi hem o myser med lite mat o ljus och tv. Det blir skönt att slippa vara ute o fara runt på kvällen. Vi är bjudna till Tillberga men valt att tacka nej denna gång.


Ha en fortsatt bra söndagskväll alla mina bloggvänner o läsare....


 
 
lillis

lillis

14 december 2008 19:17

Vilka härliga färger på garnet du har köpt,är nyfiken vad du ska hitta på att sticka.
Ha det gott
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Cina blogginnehavaren

14 december 2008 19:32

SVAR till Lillis....vet nog inte vad jag skall sticka om inte annat lägger jag väl garnet på hög...hahahaha

Kramen

 
Marianne

Marianne

14 december 2008 20:27

Fina garner du har fyndat.
Jag föredrar att fira julafton enbart med älsklingen och våra söner och ev. deras flickvänner.
Jag är trött på stora släktträffar under helgerna.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
Malin

Malin

14 december 2008 20:31

Jätte fina färger:)
Kramar

http://vingklippt

 
Anki Enbom

Anki Enbom

14 december 2008 20:54

Här har vi en til som köpt pälsgarn idag.
Köpte 4 nystan (lila) på Ica Maxi..
Har redan börjat på en ny halsduk..Snart har jag väl i alla färger*s* Men håller med dig att det är skoj att sticka med pälsgarn.
Kram och trevlig kväll

http://www.ankiskatter.blogg.se

 
Gerty

Gerty

14 december 2008 22:43

Snyggt garn, har varit inne på tradera och kollat lite

http://Prilyckans

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards