~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg under december 2008

Av Cina - 3 december 2008 07:39

DAGENS ÄNGLA CISTA

Dagens ängel är HARIEL och säger så här:


Alla husdjurs och hästars ängel

och han helar och beskyddar dem.

Han säger att alla djur

älskar dig och han välsingnar

dina husdjur.


Av Cina - 2 december 2008 21:05

kommer här från mig! Jag ligger sjuk jag är så himla förkyld och har fruktansvärt ont i kroppen. Så jag orkar inte komma in till er o hälsa på ikväll. Är bara just nu uppe på toa och skall krypa ner i sängen igen!

Ja tar en runda hos er alla imorgon.

Ha det gott alla mina bloggvänner o läsare....

Av Cina - 2 december 2008 07:45

DAGENS ÄNGLA CITAT


Dagens ängel är RISMUCH och säger så här:


Ängeln för odlad mark och

växande skördar och han

skrudar sig i jordfärger.

Han säger att det du sår

och vårdar nu, bär frukt

om några få månader.

Av Cina - 1 december 2008 11:12

Ja då var man förkyld, blev väl för mycket baciller på kryssningen. Usch jag som tycker att det är skitjobbigt att vara förkyld. Och ut måste jag idag oxå. Skall till Gunilla på ångestmottagningen kl 14:15 o jag vill inte men är ju idag ett måste för på torsdag skall Gunilla och jag träffa min chef Ulf.

Och vi skall väl förbereda oss lite inför det mötet o jag är inta alls orolig över det. Jag gillar min chef o han vet vad jag tycker o tänker o var jag står. Är bara lite vi skall ta upp som jag inte kan går närmare inpå här idag. Men det är ett o annat som jag msåte få redan på innan Gunilla och jag kan jobba vidare med min KBT. Och chefen ställer upp o kommer att berätta vissa saker för mig. Skönt det skall bli att få redan ut detta engång för alla.


Sedan när jag åker hem så ska jag handla lite till ett bak som jag kanske kan göra i veckan. Vad får ni oxå veta senare.


Här är det grått, grått och åter grått. Usch man får ha lyse på hela dagarna det är inte roligt.


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt fin måndag...


Av Cina - 1 december 2008 07:59

VILKEN ÄR DEN GODASTE MÅLTIDSDRYCKEN?

Röd mjölk    10 %

Grön mjölk    12.5 %

Blå mjölk    11.3 %

Vatten    40 %

Bubbelvatten    15 %

Läsk    6.3 %

Saft    0 %

Juice    2.5 %

Annat    2.5 %

Totalt har 80 personer röstat.


Hade inte trott att så många dricker vatten till maten.


Ny omröstning hoppas du röstar!!!!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards