~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Cina - 1 januari 2009 20:34

Ja nu har jag gjort klart smörgåstårtan tills imorgon när Karin och dom kommer med flyttlasset. Det blev en tonfisk tårta med räkor o ägg o lite tomat o gurka. Det får duga så.....


Idag har jag stickat en pulsvärmare och har då en kvar. Monica som var här igårkväll ville så gärna ha ett par så jag sa att jag stickar ett par. Dom blir riktigt fina om jag får säga det själv o det får man ju....=))


Annars har dagen vart bra sol men kallt som fasen just nu e det -13 garder här hos oss....*brrrr* kallt som tusan.

Fick sms igår av min andra son som befinner sig med flickvännen i Thailand där var det varm och skönt, inte utan att man är lite avis. Men usch för en sådan lång flygresa. De skall vara borta i 22 dagar och dom äkte den 30/12-08 så dom får njuta nu.


Hoppas alla haft en bra dag idag då det är årets första dag.


Ha en fortsatt fin kväll.......

Av Cina - 1 januari 2009 10:14

Önskar alla mina bloggvänner och läsare EN GOD FORTSÄTTNING PÅ ÅR 2009

Hoppas ni alla hade en trevlig kväll igår. Vi var bara hemma och tog det som vanligt bar lugnt. Det smällde raketer hela dagen o när klockan var 00:00 så brakade det löst. Men inte lika mycket som det brukar vara. Men det räcker o blir över.


Kommer INTE att sätta ut DAGEN ÄNGEL mer nu. Den ni har fått idag är året första och årets sista.


Undrar hur många som har baksmälla idag, ujujuj så många det är som ligger o håller sig i huvet o säger ALDRIG MER....hahahahaha.

Varken Håkan eller jag hör till dom idag.


Hoppas att ni får en bra start på ÅRETS första dag!!!

Av Cina - 1 januari 2009 10:04

DAGENS ÄNGLA CITAT

Dagens ängel är 4 st MORIEL, RUHIEL,RUJIEL och BEN NEZ och de säger så här:


De fyra vindarnas eteriska änglarna

De blåser bort all stagnation i ditt

liv och sätter fart på

allt som går trögt.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards