~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Cina - 3 januari 2009 17:52

Ja nu tar jag kväller o ska sätta mig i soffan med högläge för mina ben o fötter. Imorgon kan man väl inte röra sig. Kl 11:00 gick jag över till Karin o vi åkte ut för att köpa gardiner m.m och vi var hemma igen 12:30. Då höll karlarna på med att fixa med tvsladd o datorsladd de hade vart iväg o handlat. Sedan hjälpte Håkan till att flytta 2 persienner o satt dom i sovrummet. För det finns inga i något rum. Ja sedan kokade jag kaffe o vi fikade sedan tvättade jag köksfönster och några fönster i v-rummet. Var ju lite kyligt o snöigt ut så det var ingen idé att ta dom på utsidan. Håkan fixade upp gardinstängshållare i sovrummet o i köket så nu är det gardiner där iallafall. Men allt tar ju sin tid att packa upp. När kl var 16 så gick Håkan o jag hem så de fick plocka i lugn o ro. Så nu har vi ätit och det blir soffan för min del ikväll.


Skall kolla på körslaget sedan blir det nog sängen. Imorgon skall vi åka hem till Köping o titta till hur mamma o pappa har det. Ja sedan är det helg igen usch tur att det snart e slut på dessa helger.


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en trevlig lördagskväll!

Av Cina - 3 januari 2009 08:55

Klicka för mer information om detta ordspråk! Vänskap känner inga landsgränser,

därför är den också

den riktigt sanna fredsskaparen.




Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards