~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Cina - 5 januari 2009 18:42

Ja idag var det kallt när man klev upp -20 garder vi 8:00 tiden...*brrrr*

Och jag tänkte idag går jag inte ut men si det var jag tvungen till för vi var tvungna att åka o handla o sedan var jag även tvungen att ha mera garn till pulsvärmarna. Idag har jag gjort klart min vän Monicas dom vart fina tycker jag. Så nu kan hon hämta dom när hon vill. Så här ser dom ut iallafall.


Vad har jag annras gjort idag då, jag inget annat än att lagat mat det vart köttfärslimpa idag det fick duga.

Jag har lite ont i magen och har haft det ett par dagar.

Mår inte illa eller så men får springa på toa rätt ofta.

Fast det går nog snart över.

Man äter ju allt möjligt o blandar allt så magen

är ju inte alls van vid detta.

Nej nu skall det bli skönt att det snart är vardag igen

och man ser fram mot VÅREN!!!



Ha det gott alla mina bloggvänner o läsare.

Av Cina - 5 januari 2009 08:32

Klicka för mer information om detta ordspråk!Det finns inget som stärker

 en vänskap lika mycket som den

ene vännens tro på att

 han är bättre än den andre.





Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards