~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Cina - 12 januari 2009 20:38

Idag har det åter vart en mörk o grå dag fick ha lyse på hela dagen, blääää stå trist! Idag har jag börjat sticka en mössa vi får se hur det går...=))

Terrade en bloggvän i dag med en massa mail, närmare bestämt MILLIS.

Hon har stickat en jätte fin mössa som jag tänkte ge mig på. Det stog ERROR i huvet på mig när jag väl skulle börja. Trodde jag hade rundstickor men si dom hittade jag inte så det får bli på 2 vanliga stickor istället o då ni slog det slint i huvet direkt. Men jag funderade ett tag sedan mailade jag Millis o när jag precis hade skickat mailet så kom jag på hur jag skulle göra. TACK MILLIS för du tog dig tid men mina mail. Kolla gärna in till henne hon stickar oxå en massa fina saker. Mössan kan ni se här.


Mot kvällningen kom son o sonhustru förbi på en fika och jag fick 2 kartonger struvor som skulle kastas för att det är slut på julen. Jag min son jobbar på ett företag som säljer mat m.m till restauranger och storkök.

Så han visste att jag bara ÄLSKAR struvor det är sååååå gott!

TACK SNÄLLA PATRIK för du tänkte på mamma!!!

Sedan ringde Karin o bjöd över oss alla på fika så det vart lite mycket kaffe idag.


Imorgon kl 11:00 är det dags igen för min KBT och jag känner inte för det alls just nu! Men det är ju ett måste o bara man kommer igång så går det ju bra.


Hoppas snart att solen vill titta fram så kanske man blir lite gladare och på bättre humör. Allting går ju så mycket lättare när solen skiner.


Ha det gott alla mina bloggvänner och läsare!


PS: NI KOMMER VÄL IHÅG UTLOTTNINGEN DEN FINNS HÄR!!!!!

Dom ligger klara o väntar nu på att bli skickade till någon!!!!

Av Cina - 12 januari 2009 10:03

Klicka för mer information om detta ordspråk!  Gamla vänner och gamla skor är bekvämast.


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards