~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Cina - 15 januari 2009 21:20

Ja imorse var det snö när jag vaknade men det var inte så mycket bara lite puder...men kallt var det iallafall och just nu är det -7 grader.

Annars har det väl inte hänt så mycket här hos mig i dag heller. Går nog lite på sparlåga känns det som.

Det var riktigt jobbigt att ta sig in på bloggen nu ikväll jag fick starta om min dator 2 ggr för att komma in.....men nu är jag här.

Idag har jag gjort en flicka glad. Hon har fått min mobil den gammla alltså.

En Sony Ericsson W380i en riktig musik mobil. Roligt när man kan göra någon riktigt glad tycker jag!


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt trevlig kväll!


UPS NÅGOT ÄR GALET FÖR JAG KOMMER INTE IN PÅ ALLAS BLOGGAR.

FÅR GÖRA ETT NYTT FÖRSÖK IMORGONBITTI....*grrrrrrr*


Av Cina - 15 januari 2009 10:13

Klicka för mer information om detta ordspråk! Du möter människor som glömmer dig.

Du glömmer människor du mött.

Men ibland möter du människor du inte glömmer.

Det är de som är dina vänner.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards