~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg under januari 2009

Av Cina - 25 januari 2009 10:44

Klicka för mer information om detta ordspråk!  Det spelar ingen roll hur långsamt du går, så länge du inte stannar.




Av Cina - 24 januari 2009 16:44

Ja idag vart det bullbak och igår skurna pepparkakor så nu finns det lite i frysen igen, om det kommer någon som är fikasugen. Annars idag har det väl inte hänt så mycket här hos oss. Det snöade massor på fm men det övergick i regn så nu är det isgata ute, så det vetitusan om man vågar gå ut.

Så här ser mina bullar ut dom får duga det är inget skåde bröd..=))


Och detta är skurna pepparkakor de är bara såååååååå goda tycker jag.

Man kan ju baka dom även om julen är över så att säga.


Ja ikväll blir det att kolla på Körslaget så får ja hoppas att Magnus Carlsson åker ut ikväll, tycker det skulle vara roligt om det vore en kille o tjej i finalen. Och då Erik o Hanna ja vi får se ikväll hur det går.


Önskar mina bloggvänner o läsare en fortsatt trevlig lördag.



Av Cina - 24 januari 2009 09:14

Klicka för mer information om detta ordspråk! Att vara ensam är skönt när man önskar vara det,

men inte när man är tvungen att vara det.


Av Cina - 23 januari 2009 18:30

Idag har jag skickat efter lite garn till en kofta. Ja skall sticka en kofta till lilla "gullhönan" vi har på området. Och då menar jag natrurligtvis Isabell. Så här ser koftan ut som jag tänker sticka till henne! Visst är den sööööt!!?? Samma färger blir det oxå.


Annars idag så har jag bakat skurna pepparkakor och sedan har jag gjort kålpudding till kvällsmat det var längesedan jag gjorde det. Det smaka inte så dummt.

Imorgon är det dags för bullbak. Måste baka lite bullar för nu är frysen tom igen.

Ikväll blir det att kolla på Let´s Dance.

Önskar alla mina bloggvänner och läsare en trevlig fredagskväll.

Av Cina - 23 januari 2009 09:53

Klicka för mer information om detta ordspråk! Den värsta ensamheten är att helt sakna sann vänskap.




Av Cina - 22 januari 2009 21:59

Ja idag så kom väskan hem från Thailand som min son hade köpt till mig!

Var hem till mamma o pappa idag med lite saker som vi hade inhandlat till dem. Och då kom Johan dit med väskan och jag är jätte nöjd med den. Snyggare i verkligheten än på bilden. Det vart flera timmar hos mamma o pappa idag. Men vi hade det trevligt med fika och semla ja jag åt ju då ingen semla för det gillar INTE jag. Vi åkte hem vid 16 tiden o så var vi in o handla lite på ICA. När vi kom hem satte jag en deg till skurna pepparkakor som skall bakas imorgon.


Hoppas ni alla haft en trevlig dag/kväll


Av Cina - 22 januari 2009 09:16

Klicka för mer information om detta ordspråk! Jag har tre stolar i mitt hus:

 en för ensamhet,

två för vänskap

 och tre för sällskap.


Av Cina - 21 januari 2009 22:05

Idag på förmiddagen så var jag med min väninna Karin ut och köpte jeans till henne. Ja jag fick ett par jeans jag med med dom är till sommaren för de e "korta" allts pirat eller vad det heter. Det var halva reapriset så det vart 112:50 för dom o det tycker jag är lagom pris=))


När jag kom hem så rev jag ner julgardinerna och satte upp mina fina VÅR gardiner så nu har jag släppt in tidig VÅR i köket. Oj vad jag längtar dit...


Imorgon blir det en tur hem till mamma o pappa och har jag tur så kanske jag får min väska. Jag vet att de är påväg hem nu men vet ej när de landar imorgon, det får bli en överraskning.


Nu har jag kollat på Semestersvenskar och Made in Sweden på tv.

Den där Kim som är med i Made in Sweden verkar vara en riktig velpotta, ja vi får väl se hur det kommer att gå detta.


Ha en fortsatt fin onsdagskväll!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards