~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Cina - 6 februari 2009 18:32

Usch vilket väder det har vart idag. Det började snö här vid 6 imorse sedan höll det på hela fm och en bit in på em. Men det är ju blötsnö. Men det kom en hel del som ni ser på bilden.

Men det är nog bort i morgon får man hoppas.

Vad har då hänt annars hos mig idag. Ja jag har stickat lite idag på det ena fram stycket. Sedan fick jag för mig att jag skulle baka Gertys kanellimpor och tror ni inte att jag glömde ta kort på dom . Lite sent nu när de ligger i frysen redan. Tack Gerty för receptet mycket enkelt och gott.

Känner lite nostalig i dessa bullskivor. Dessa är precis som farmor bakade när jag var barn.  Så dessa ska jag baka flera gånger.


Ja ikväll blir det Let`s Dance undrar vem som åker ut. Hoppas iallafall på Carl-Jan eller Kitty men men vi får se.

Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fin fredagskväll.

Av Cina - 6 februari 2009 09:21

Om du vill vara med och rädda skogen i Verle så ber jag dig att klicka på länken http://www.ettklickforskogen.se/

Och sedan när du kommer till sidan klicka på knappen till vänster.

KOSTAR inget.

Det är min KBT Gunilla som skickat mig denna länk.

Jag klickar på knappen varje dag, gör det du oxå.

 Ta gärna med dig länken och sätt på din sida.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards