~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Cina - 22 februari 2009 17:19

Ja då har man vart hem till mamma o pappa en liten sväng. Vägarna var väldigt moddiga måste jag säga. Kommer att bli halt nu om temperaturen sjunker inatt fy tusan.


Ja imorgon var det dags att träffa min Chef vi skall ut på något boende.

Så nu har jag väldigt ont i magen o känner oro men det går nog över. Ringde en jobbarkompis och frågade var han sitter så jag hittar till honom imorgon. Och då fick jag reda på något som verkligen gör att jag fick ett KROSSAT HJÄRTA......min älskade chef ska sluta den 28/2 men jag vill INTE det och jag hoppas av hela mitt hjärta att han fortsätter ta sig an mig. För han kommer ju att vara kvar i kommunen......oj vad mitt hjärta gråter.

Men vi får väl se och höra imorgon när vi träffas. INTE KUL DETTA!!!!!


Önskar alla mina bloggvänner och läsare en fin kommande vecka!!!!







Lite vinter bilder......



Av Cina - 22 februari 2009 10:30

Jaha då var det snöväder igen vi har fått en hel del snö undernatten så nu blir det att pulsa i snö igen. Tycker nog att det räcker med den varan nu.

Det har nog kommit 10 cm inatt. Undrar hur det ser ut på vägarna har hört på radion om en massa olyckor här omkring. Och vi som ska åka en sväng till Köping snart. Måste åka hem till mor och far en sväng o titta till. Ska ta med kameran och fota lite snöbilder så ska ni få se senare när vi kommer hem.

Ha en fin söndag alla mina bloggvänner och läsare.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards