~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Cina - 25 februari 2009 11:58

Tänkte jag skulle visa er det jag fick av Chefen min när jag var där i måndags. Pläden var riktigt fin när man tog ur den ur påsen. Så nu har jag lagt den på soffan. Snart är den full av katthår men har man djur så har man. Mina katter har sin fällperiod just nu. Så det är mycket hår ska jag säga även om jag borstar de varje dag så blir det ju hår iallfall. Men den som inte tål katthår behöver inte komma hit. Det är ju precis som alla ni med hundar de fäller ju oxå. När man vet att folk har djur så ska man ju inte gnälla om att man får hår på kläder o så. Idag har jag även dammsugit så nu är det rent tills i kväll hahahahahahaha...... Håller även på och tvättar mattorna skönt när man har gjort det.


Solen försöker titta fram så smått och det droppar från taken och fåglarna kvittrar.....kanske är det VÅREN som är påväg men man kanske hoppas för mycket!


Önskar alla mina bloggvänner och läsare en fin onsdag!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards