~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Cina - 21 mars 2009 15:59

Idag har det vart sol och moln och så sol och moln hela tiden kallt är det ute idag. Ingen riktig vår ännu. Men den kommer nog snart får jag hoppas. Idag har jag färgat mitt hår och sedan gjort slingor igen. Jag skall ju ut på havet på onsdag igen. Skall ta mig en tur med min väninna Monica denna gång. Skall bli trevligt att få komma iväg igen.....och jag har INTE tackat ja till någon filmning för programmet FÄRJAN. Bara så ni vet....hahahahaha.


Imorgon skall vi ta oss en tur hem till Köping igen. Skall köpa med mig jord till mamma så hon får börja nästa vecka ute. Pappa ska ju på korttids på onsdag och då vet jag att mamma vill hålla på ute om det blir fint väder.


Jag hade tänkt att kolla på bandyfinalen mellan Edsbyn och VSK men jag får väl hjärtfel om jag skall kolla på det jag lever mig in i det så jag både skriker och sparkar med benen....hahahahahaha. HÅLLER TUMMARNA ATT VSK TAR HEM DETTA........ja VSK kommer ju från Västerås för er som inte vet det.


Igår på let´s dance tycker jag att det var rätt par som vart kvar. Jag hade på känn att Morgan skulle åka ur och det är verkligen en man som jag inte kan med men han är duktig på att dansa. Men nu är det mina favoriter i finalen och det känns härligt. Må bästa man/kvinna vinna på fredag.


Ha en fin fortsättning på lördagen mina vänner!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards