~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 28 mars 2009

Grått och trist idag!

Av Cina - 28 mars 2009 17:57

Ja idag är det grått och trist ute all snö som kom igår kväll är nu borta. Hoppas att det inte kommer något mer nu. Men vi vet ju att aprilvädret kommer oxå. Idag har jag vart ut till jysk och inhandlat mig 2 kuddar igen detta med kuddar kan göra en galen. Imorse vaknade jag med nackspärr o det beror på mina kuddar som jag inte alls kommer överens med. Vet inte hur många kuddar jag köpt men ingen passar mig. Hittade en kudde men jag vill inte köpa dun kudde så det fick bli 2 st fiberkuddar. Så nu får vi se om jag kan sova på dom inatt.....


..................................................
................................................

Måste få visa blommorna som jag köpte till mamma igår. Tycket dom var så vackra. Taget med mobil. Min syrra skickade den till mig idag. Jag själv glömde bort det i alla hast igår. Mamma mår iallafall bra men idag hade hon ont i huvet och var lite yr!


..................................................
............................................

Mina syrror Carola och Christina har vart till pappa idag och de tog och gick ut sen sväng med honom i rullstol. Kan ju vara skönt att komma ut i friska luften. Men jag tycker de ser ut att frysa, ingen smilar iallafall....=))

Nästa gång får dom nog ta om linda om pappas ben med en filt!!!


Ja det var allt från mig idag!


Önskar alla mina bloggvänner och läsare en fin lördagskväll!!!

 
 
Ingen bild

cattha

28 mars 2009 21:21

jättefina kort.
ajaj inte skönt de där med kuddar o sova,men lugn snart sommar då kan vi sitta på altan du o ja o snacka om vi ej kan sova hihi ha de bra
cattha

 
Monica

Monica

28 mars 2009 22:19

Vi såg många tranor, men vi åkte bara förbi. Vi ska åka dit en annan dag när det är bättre väder.

http://violett.bloggagratis.se

 
Corina

Corina

29 mars 2009 09:34

Vackra blommor ! Det såg ut att vara kallt, håller med :) Kramis !

http://alltingochingenting.corina.se

 
Marketta

Marketta

29 mars 2009 09:59

Har nu läst ifatt här, har haft så mycket med hundarna att jag inte riktigt hunnit med här, och så har jag ju jobbat också.

Vad bra att de undersöker din mamma ordentligt, det är ju otäckt och inte veta vad det är för fel.

Sen kan jag bara beklaga, om din pappa nu skall få Parkinson också utöver Alzeimern. Mammas tremänning hade Parkinson. 2 st så jobbiga sjukdomar på en person borde vara förbjudet.

Vi har några kuddar vi fick av mina föräldrar som är delade i 2 fack så man kan flytta fyllningen hur man vill ha dom. Sen kan man fylla på mer eller ta bort från dom.

Kramizzar
Marketta

http://colliekompisarna.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

29 mars 2009 10:36

Hoppas att du kunnat sova gott när du skaffat nya kuddar
Ha en bra dag
kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
agge

agge

29 mars 2009 11:53

Oj vilken vacker rosenbukett...så vacker färg på rosorna.

http://agges.bloggagratis.se

 
Yvonne R

Yvonne R

29 mars 2009 15:23

Först vill jag tacka för härliga mail :o)
Det där med kuddar kan vara jobbigt, svårt att hitta en som man gillar
Bilden på din far med dina systrar är jätte fin.
Ååå du vilken bukett!!!
Kramar till dig

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

30 mars 2009 00:29

Det är svårt att hitta huvudkuddar som passar en.
Vilken vacker bukett.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards