~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 31 mars 2009

Var är orken!!!???

Av Cina - 31 mars 2009 13:17

Ja just nu undrar jag vart orken tagit vägen. Känner mig bara så urvattnad som en disktrasa.... Igår var jag med pappa till tandläkaren och det gick bra de röntgade o såg en halv tand så han fick bedövning och så drog dom ut tanden och pappa var så duktig och det var snart gjort för den dela oxå. Så när vi gick därifrån så tog jag pappa i rullstol och så gick vi värs över gatan o gick upp på lasarettet och hälsade på mamma. OJ så glad hon vart o pappa med så klart vi var väl där i 30-40 min sedan åkte vi tillbaks till Rosendal och pappa fick kaffe och sin medicin. Pappa tyckte som han sa

"det känns konstigt i käften" o det var ju för han var bedövad o han hade väldigt svårt att få in sitt snus....=)) men det gick till slut.


..................................................
................................................

Mamma var på gynundersökning igår och de hittade väl inget speciellt där heller. De tog iallafall en liten bit o skulle skicka iväg. Mamma är ledsen och gråter mycket. För gynläkaren hade sagt att de hade ju hittat något i huvet på 2 cm och att det kunde vara metastaser och att de nu letade efter var mordern sitter. Fast jag kan ju tycka att det var väldigt klumpigt gjort av gynläkaren för det är ju inte han som skall framföra det om det nu skulle vara så. Men jag har nu bett SSK på mammas avdelning där hon ligger att mammas  DR ska ringa mig och han ringer imorgon.Jag har lite frågor som jag vill ha svar på.  Mamma har forfarande lite svårt med sin läspning. Så man får ju hålla tummar o tår att det inte är något allvarligt.


..................................................
..........................................


Idag har jag städa och dammsugit hela lägenheten och bakat en tårtbotten har jag oxå gjort. Har även tvättat mattor då mina kissemissar spyr upp sina hårbollar just nu. Det är ju fällning för dom nu tyvärr och det syns om jag säger så....=)) men har man djur så har man och håren det får man på köpet.


Är ju så att Håkan fyller ju år imorgon o om det är så att det kommer någon så finns det ju iallafall tårta.


Jag har sådan nackspärr och ont i ryggen idag. Fattar inte att man inte kan få vara pigg en enda dag. Solen kommer och går. Hoppas våren är i anntågan nu för jag vill städa ute på altanen men kanske man kan börja till helgen.


Vet oxå att MONICA fyller år imorgon så vi måste komma ihåg att GRATTA henne....=))



Önskar alla mina bloggvänner och läsare en fortsatt fin tisdag!

 
 
lillis

lillis

31 mars 2009 15:06

Det är väl inte undra på att du känner dig slut du har ju mycket att stå i,men du ska nog vara lite rädd om dig själv oxå
Ha det gott
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Yvonne R

Yvonne R

31 mars 2009 16:37

Du har jätte mycket runt dig nu,mycket oro för din mamma och pappa och allt annat som skall ordnas med.Inte konstigt att du känner dig trött
Var rädd om dig och försök att slappa lite.
Kramar

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

31 mars 2009 17:09

Inte konstigt om du är trött och sliten så som du får hjälpa dina föräldrar med allt möjligt, men jag hoppas att dom är tacksamma.

Ja, i morgon är det dags för både mej och Håkan att fira våra födelsedagar *ler*.

Kram

http://violett.bloggagratis.se

 
Marketta

Marketta

31 mars 2009 20:36

Oj, vad jobbigt du har det nu. Inte konstigt att du inte orkar. Allt det där måste suga musten ur dig. Hoppas det blir bra med din mamma.

Kramizzar
Marketta

http://colliekompisarna.bloggagratis.se

 
gerty

gerty

31 mars 2009 21:57

Det är väl inte konstigt att du är trött, nu får du allt ta och tänka på dig själv, så du inte blir sjuk

http://prilyckans

 
Ingen bild

cattha

31 mars 2009 23:03

förstår att du är helt slut,för mycket just nu ju.försök tänk på dig också.
grattis till håkan från oss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards