~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg under mars 2009

Av Cina - 19 mars 2009 14:44

KOSMETIKA PÅ NÄTET


Jag kan varmt rekommendera detta!!!



Klicka på loggan så kommer du till hemsidan.

Av Cina - 18 mars 2009 09:02

Ja ikväll ska vi åka till Köping så mamma kan åka på bingo. Håkan och jag är hos pappa under tiden. Men han sover när mamma kommer hem hoppas jag. Mamma är trött och sliten igen så det kommer nog att bli så att pappa kommer vara hemma 1 v och borta 1 v för mamma orkar nog inte att han han hemma 14 dagar det blir för mycket för henne. Han ska nu åka iväg den 25/3 till 1/4 då får hon andas ut igen.

Jag skall köpa med mig pizza, dagen till ära så kan vi äta alla 4 innan mamma åker iväg vid 18 tiden. Pappa älskar ju pizza o han kan smälla i sig en hel pizza själv. Håkan o jag vi brukar dela på en när vi köper för det händer ju att vi gör det ibland.


Det verkar som det blir en solig o fin dag idag. Fåglarna kvittrar o solen skiner in genom fönstret där jag nu sitter. HÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLIG!!!

Hoppas bara att vi inte får ett bakslag av snö igen.


Önskar alla mina bloggvänner och läsare en fin solig dag.

Av Cina - 18 mars 2009 08:17

Denna fina AWARD har jag fått av min bloggvän LENA idag. Och jag säger tusen tack man blir så glad när man får en utmärkelse.

Jag ger den vidare till alla som finns i min länklista.

Ja om ni vill ha den så klart!

Av Cina - 17 mars 2009 10:45

Idag är det 1 år sedan Max o Saga blev mördade och jag tänder ett ljus för dessa små barn. Gör det du oxå och hedra deras minne.

Av Cina - 16 mars 2009 14:21

Ja idag har jag vart till DR och sedan på KBT och det tog nästan hela förmiddagen åkte vid 9:15 och kom hem vid 13:00. Var riktigt nöjd med mina provsvar långtidssockret låg på 4,2 (kanon) blt 122/60 (kanon) kolesterolvärdet var lite lite lågt, hjärta och lunger var bara bra. Vi talade om mitt rygg onda som hon tror beror på att jag spänner mig för att inte min ångest ska komma, även magen som inte är som den ska tog jag upp. Och det är säkert för att jag har fått en billigare variant av mina diabetespiller så nu skrev hon att sorten EJ får bytas ut. Och det är ju bra tycker jag. Ja sedan så tog jag upp detta med min hjärtsvikt ville höra om jag verkligen har det. Då sa hon att man kan bara se på ultraljud eller med ett blodprov om jag har det eller ej så då var det ju då dags att åter bli stucken i armen o i torsdags så blev jag ju verkligen misshandla av en som INTE kunde sticka fast jag tala de om hur hon skulle göra. Jag är INTE alls stickrädd. Men resultatet av hur illa mig hon gjorde ser ni här.


Men den som stack mig idag kunde verkligen sin sak plus att hon lyssnade på vad jag sa. Ja sedan vart det ju tal om rökning o så då naturligtvis. o jag tror DR sa 10-15ggr att jag skulle sluta och det vet jag väl att jag borde göra men motivationen finns inte och då är det inte alls lätt att sluta.

Många som säger "kan jag så kan du" klart lätt att säga. Jag vet nog att det ej är bra att röka. Nu skall jag på en undersökning där man mäter lungkapaciteten och efter det så får jag väl ta ställning hur jag ska göra.

Ja nog om detta!!!


Sedan var det dags för KBT och det gick fint.

Så nästa måndag skall vi träffas på stan igen o kolla runt lite.

Det blir lite mysigare än att bara sitta på hennes tråkiga rum som man nu sett i över 1 år. Ja detta är vad jag hittills hunnit med under dagen.

Önskar alla mina bloggvänner och läsare en bra måndags eftermiddag.

Av Cina - 15 mars 2009 19:34

Idag har det inte hänt så mycket här hos mig. Har tagit mig ett långt och varmt härligt bad med fotvård. Skall ju till min DR imorgon så då är det bäst att fötterna är fina....=))

Var till apotekt och hämtade ut medicin på fm och sedan dammsög jag. Massor med grus i hallen man släpar in hoppas det snart kommer och borstar bort det.

En underbar dag solen var riktigt varm och snön den smälter så fint. Vi hade +20 grader på våran baksida in vid väggen. HÄÄÄÄÄÄRLIGT med solen som nu börjar titta fram. VÅREN är in antågan hoppas jag.


Imorgon blir det först DR sedan på KBT så det blir eftermiddag innan jag är hemma igen.


Ha en fortsatt fin söndagskväll vad du än har för dig!

Av Cina - 15 mars 2009 09:33

 

Jag har fått denna AWARD av min gooooda bloggvän JENN  med motiveringen som lyder:

For du  alltid er her om jeg er fraværende en stund,og ikke minst så setter jeg stor pris på din  blogg.

TUSEN TACK MIN VÄN!!!

Av Cina - 14 mars 2009 18:01

Ja dagen var en HÖJDARE det vill jag lova. Såååå roligt att se dessa killar ge järnet i de fjuttiga 3 låtar de spelade men det var värt mödan att vänta på. Ja jag skulle vilja ha en helkväll med LARZ KRISTERZ alltså en danskväll inget annat....hahahahahahaha. Försökte  mig på att fota lite med mobilen men det var lite si och så med den saken. Lite svårt att få fina o klara bilder på en massa yrväder de står ju inte precis stilla. Men här några iallafall så ni ser att jag vart o lyssnat på dom.

JA JAG FRÅGADE JU VARFÖR HAN INTE RINGT MEN HAN SA HAN HADE HAFT MYCKET ATT GÖRA.....HAHAHAHAHAHA OCH JAG FÅR VÄL TRO HONOM DÅ.......*gapskrattar* Hoppas att ni fattar att jag bara skojar!!!!

Deras nya buss som inte gick av för hackor.


Skylten i entrén


Mycket folk som ni ser.


Stefan på dragspel ger järnet trodde taket skulle lyftas...


Ja här är Stefan i full gång med sitt dragspel.

De hade spelat i Avesta igårkväll för fullt hus det var utsålt.

Ikväll skulle dom spela i Flen och även där var det slut sålt.

Ja det var roligt, vilken höjdar dag.


..................................................
...........................................

Ja sedan hade jag fått för mig att jag skulle kolla efter en jeanskjol som skulle sluta under knäna alltså inte en lång. Ja vi gick runt o kollade. Men jag tycket inte att jag hitta de något o så sa jag att nääää vi struntar i det då sa Monica vi går in på Kapp Ahl o kikar. Och vad tror ni jag hittade jo en jeanskjol som jag föll för direkt det var ingen tvekan jag köpte den.

DEn ser ut så här!!! Snygg tycker jag. Den är liksom lite klockad ner till.


Ja sedan så skulle vi ju ha mat o för min del så vart det thaimat kycklingspett o ris och currysås mmmm så gott. De andra åt fläskfilé och stekt potatis och alla vart mätta och belåtna.

MED ANDRA ORD EN MYCKET BRA DAG!


Ha en fortsatt bra lördagskväll o må bästa låt vinna i kväll på melodifestivalens final dag! Har INGEN favorit.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards