~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 6 april 2009

Av Cina - 6 april 2009 15:30

Ja idag var det dags för mig att ha KBT och det kändes välbehövligt kan jag säga. Allt gick jätte bra och jag känner mig lite lättad till mods idag. Är ju 14 dagar sedan jag var iväg. Och nu blir det åter 14 dagar emellan. Men nästa gån den 20/4 skall vi träffas på IKEA och äta lunch ska bli jätte trevligt. Såååå skönt att ha Gunilla nu när man har lite mycket omkring sig.


..................................................
................................................

Mamma är då tillbaks på sjukhuset men vid gott humör. På ronden idag hade DR sagt att de skulle ta MERA prover och att remissen på magnetröntgen var skickad i fredags. Så jag hoppas hon snart får göra den. För sedan är det ju Påsk o då gör dom ju inget åt mamma. Så jag kan tänka mig att hon får åka på permis på torsdag. Och mamma vill ju ha hem pappa men det har vi satt stopp för hon kan inte orka sköta honom hemma nu. Så det får bli att vi tar hem pappa över dagarna i Påsk och så får han sova på Rosendal. Det är ju inte längre än att man kan gå med pappa i rullstolen eller hämta honom med bilen. Så får han vara med mamma på dagarna o sitta ute om det nu blir fint väder. Och det gick hon faktiskt med på. Så hon känner nog att hon inte orkar lika mycket som förr.


..................................................
............................................


Idag har vi haft ett strålande solsken och riktigt varmt i solen men det blåser lite där det inte är lä. Men vi har suttit ute och fikat och katterna har haft det riktigt mysigt som ni kan se på bilderna. Sedan kom jag på att jag hade köpt nya ljuslyktor så dom har Håkan satt upp ute på altanen till mig. Bild nedan inna han hängde upp dom. Visst e dom sööööööta med siluett kissar på....=)) är man kattmänniska så är man!!!

Elvis och Gizmo ligger ute på varsinn klösbräda....=))


Cromiz ligger inne i huset på den andra klösbrädan vi satt ut i lördags.

Dom har det så skönt på vårna altan!!!!!

Som ni ser mycket katthår men har man djur så har man!!!

Bara att ta fram dammsugaren varje dag!!!


Och så dom nya ljuslyktorna, jätte söta tycker jag!!!



Önskar alla mina bloggvänner och läsare en fortsatt trevlig dag!!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards