~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 8 april 2009

Av Cina - 8 april 2009 10:48

Usch idag verkar det bli en kalla och grå dag. Jag är så frusen idag. Sitter och fyser fast man är fullt påklädd. Kanske man håller på att bli förkyld. Men jag har ju inte tagit av mig så mycket ännu. Jaja det blir nog snart varmt igen. Idag vet jag inte vad som händer har väl inget direkt på tapeten som ska göras. Imorgon blir det att hälsa på pappa på Rosendal.

..................................................
...............................................

I måndags åkte ju mamma in på sjukhuset igen. För som jag skrivit tidigare så ska hon på en magnetröntgen, men nu visade det sig att remissen kommit bort påvägen. Så en ny remiss är skriven. Men igår fick hon åka hem på permis igen och fick åka tillbaks igen idag för DR skulle tala med henne så nu väntar jag med spänning på att hon ska ringa och tala om vad han sa och om hon får åka hem nu igen. Ett evigt farande ut och in för henne nu. Men det fixar sig nog att hon kommer hem över Påsken för vad ska de göra med henne under helgen!!!?????

..................................................
............................................

För er som läser min blogg varje dag.....kanske vill rösta på min blogg och om du vill det tryck på denna icon

Tack för att du tar dig tid med det.

Går bra att rösta en gång om dagen!!!!

BloggRegistret.se



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards