~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 13 april 2009

Av Cina - 13 april 2009 17:13

Gör som jag och Monica: skicka ett sms till eniro 118 118 och fråga vem du är.

Min fråga löd: VEM ÄR HEAVENLADYN svaret jag fick lyder:


Heavenlady heter egentligen Cina och bor i Västerås. Förutom att blogga har hon även flera hemsidor bland annat en om sina tre Birmakatter som hon tycker mycket om! Cina tycker även om att pyssla med Tarot-kort.




Gör det du oxå en kul grej skriv sedan på bloggen va du fick till svar!!!



OM DU GILLAR MIN BLOGG TRYCK HÄR!!!

Av Cina - 13 april 2009 09:34

Jaha ingen sol idag. Men den kanske kommer fram på dagen. Hade hoppats på en lika fin dags som igår. Men men det är ganska så disigt här hos mig. Undrar vad man ska hitta på idag då. Blir väl att städa lite i inner förrådet tror jag. Sedan vill jag gärna ha upp staketet på framsidan. Men igentligen är det ingen bråttska med det.

Skall väl skriva nota oxå tills vi skall åka och storhandla i veckan som kommer. Jag skall ju ha "aurograf party" här på söndag och då skall jag bjuda på smörgåstårta för det tar ju några timmar för henne att måla alla våra aurografer vi är ju 5 st som hon skall måla. Ja det blir en rolig dag hoppas jag. Om inte annat spännande!!


Nu skall jag ta o vandra runt lite hos er alla har vart dåligt på det ett par dagar tycker att jag har haft fullt upp.


Önskar alla mina bloggvänner och läsare en fin Annandag Påsk.


OM DU GILLAR MIN BLOGG SÅ RÖSTA HÄR.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards