~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 14 april 2009

Ja då var det dags igen....

Av Cina - 14 april 2009 13:38

att börja slåss med försäkringskassan. Idag så ringde min handläggare på medarbetarcenter och sa att det var dags att ha ett möte med försäkringskassan igen. Så nu skall man börja slåss mot dom igen. Jag har ju mitt "sjukbidrag " till den 31/10 sedan går det ut. Det kommer inte att bli kul, men jag skall ha intyg av Gunilla på KBT och min DR så får vi se vad som händer. Men innan dess så skall jag säkert ut och arbetsträna och hur jag nu ska fixa det, det blir en senare fråga. Eller rättare sagt det får jag ta då. Men det står nog inte på förrän jag åker ut på det. Jaja den dagen den sorgen. Tycker man har något varje dag som hänger över en. Som det är idag så är det ju inte lätt att få förlängt på försäkringskassan heller. Fast jag ska inte måla F*N på väggen än för man vet inte hur det blir. Det bästa för mig är om jag får 1 år till så jag hinner repa mig ordentligt för annars är man snart där igen. Fast det tycker ju inte försäkringskassan kan jag tro. Jaja nog om detta.

..................................................
.............................................

Vi har en grå och mulen dag här i Västerås. Hoppas att solen snart kommer åter för påsken har ju vart ljuvlig. Man vill ju göra så mycket ute men inte när det är kallt och grått då tappar jag lusten för det. Jag satte lite frön här om dagen i fredags tror jag det var och kan ni tänka dom är redan uppe. Ja jag ska inte ha dom själv utan jag har satt dom till Håkans syster de ska ha dom ute i sommarhuset. Kommer ni ihåg mina bamse tagetes som jag hade i sommras Kolla här  dom har jag satt frön av de passar så bra ute vid deras sommarhus. För jag vill inte ha dessa stora buskar igen för dom var enormt stora.


Önskar alla mina bloggvänner och läsare en fortsatt fin dag!



OM DU TYCKER OM MIN BLOGG SÅ RÖSTA HÄR.


 
 
Anki Enbom

Anki Enbom

14 april 2009 15:13

Ja, du känner ju din kropp bäst och vet vad du orkar och inte. Hoppas att allt går bra med sjukskrivningen och alla papper som behövs.
Jag har en utmaning i min blogg om du har tid och lust vill säga.
Sköt om dig
Kram

http://www.ankiskatter.blogg.se

 
lillis

lillis

14 april 2009 17:04

Försäkringskassan är svåra just nu,hoppas att det går bra för dig och att dom lyssanr på dig man känner ju sin kropp bäst själv
Ha det gott
Kramen

http://danslillis

 
Millis

Millis

14 april 2009 19:41

Du har ju gjort väldiga framsteg den senaste tiden och det vore verkligen synd om du skulle rasa ner igen. Jag håller tummarna för att du ska få den tid du behöver så att du blir frisk igen.
Massor med kramar från mig

http://millis.bloggagratis.se

 
gerty

gerty

14 april 2009 20:59

Försäkringskassan ja fy den är inte rolig att ha och göra med

http://prilyckans

 
Monica

Monica

14 april 2009 21:09

Ja du,på försäkringskassan kan dom vara besvärliga....men jag har aldrig haft några problem med dom.

http://violett.bloggagratis.se

 
Marketta

Marketta

15 april 2009 00:16

Jag skall inte på nåt roligare ställe jag imorgon skall jag lova dig. Jag skall till arbetsförmedlingen och skriva in mig som arbetssökande. Skall bli intressant och se vad det är för skit dom skickar på mig som dom tycker att jag skall söka på. Dom kanske vill att jag skall söka busschaufförsjobb i Kiruna :-o.

Kramizzar
Marketta

http://colliekompisarna.bloggagratis.se

 
Jenn

Jenn

15 april 2009 12:35

Hører flere her også som har problemer med försäkringskassan,de overstyrer alt og alle uten å vite en skit om personen det gjelder.Svakt rett og slett.
Håper det ordner seg for deg.
Klem.

http://skriverier.jenn-k.com

 
Ingen bild

cattha

15 april 2009 12:38

ja fy vad jobbigt igen med dem.men de löser sig nog
ha de bra
cattha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards