~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 17 april 2009

Av Cina - 17 april 2009 19:18

för pappa att ligga i magsjuka, hela avdelningen ligger just nu i det. Natten hade vart jobbig för personalen. Men pappa har bara kräkts en gång och haft diarré en gång o det var inatt. Pappas rumskompis mår bättre nu iallafall. Pappa hade fått i sig blåbärssoppa, te och youghurt. Och hade fått behålla det och det var ju skönt. Synd om de äldre när de får denna hemska magsjuka, ja det är synd om personalen oxå givetvis.

Men vi får hoppas att det snart är över nu!

..................................................
................................................

Dagen idag började med att vi vart ut till Maxi och storhandla och sedan förbi Patrik och hämnat några småsaker. Sedan hem och lassa ur o plockade in allt. Sedan så åkte vi hem till mamma en stund jag hade lite saker som hon skulle ha. Och där satt vi ute och fikade på altanen och pratade. Håkan var över till min bror och stod o tråka med honom.

Solen har vart framme hela dagen och det vart riktigt skönt ute. Men nu ska det bli kallare imorgon igen.....blääää.

Imorgon skall jag städa och göra smörgåstårta tills på söndag när jag ska ha lite tjejträff här hemma.


Min lilla granne som inte mått så bra ett tag har ringt mig idag och hon mår inte så vidare bra. Dåliga nyheter för henne. Ja så det kan vara usch o fy! Skall åka upp o hälsa på henne en dag på sjukhuset och samtidigt ta med mig hennes post!


Ja detta vara lite från mig dag idag!


Önskar alla mina bloggvänner och läsare en fortsatt trevlig fredagskväll!


VILL DU RÖSTA PÅ MIN BLOGG SÅ KLICKA HÄR.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards