~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 26 april 2009

Av Cina - 26 april 2009 15:05

har jag kommit på bakstycket på nya tröjan jag håller på med. Stickar den lite stor så att "gullhönan" kan ha den en längre tid. Tror nog att den blir ganska så fin när den blir klar. Roligt att sticka i melerat garn man kan ju inte påverka hur färgerna kommer.

Har setat ute och stickat idag oxå. Men så fick vi kaffesugna gäster så då la jag stickningen åt sidan.

Håkan har klippt gräset idag så nu är det bara mossan som ska bort, skall köpa lite mossmedel när vi ska ut o handla. Såg att de gjorde reklam på tv och jag såg även att Ruth hade köpt det till sina gräsmattor. Idag har det vart soligt fast med lite moln och lite vind. Fast jag tror att det blir regn till kvällen som det ser ut. Men det behövs regn nu för hujeda mig så torrt det är i backen.


Ja snart e denna helg slut och imorgon e det dags för KBT igen. Men då skall vi träffas som vanligt hos henne. Så är det snart möte med FK oxå fytusan. Den dagen den tar jag då inget att oroa sig för nu!


Hoppas alla mina bloggvänner och läsare haft en fin dag i solen.


OM DU GILLAR MIN BLOGG SÅ RÖSTA HÄR!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards