~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Cina - 5 maj 2009 19:00

Jag vet att jag tidigare har skrivit om att jag haft en hemligthet i bakfickan. Och nu är det på tiden att ni får redan på vad det är som ska ske. Det är så här att min mamma fyller 75 år den 7/9 och vad hittar man på till en dam som har allt!!?? Och jag vet att mamma så gärna vill åka utomlands. Och jag har beställt en resa till oss, det gjorde jag redan 14/1.

Jag och Håkan bjuder henne på en resa till Bulgarien och Sunny Beach. Dit skall vi åka den 20/9. Bara mamma och jag. Och jag hoppas verkligen att hon ska kunna åka och att hon är pigg o så då. Det är ju ett tag kvar så hon hinner nog repa sig. Hotellet vi ska bo på heter Regina och det ligger 100 meter från stranden.

 Det ingår frukostbuffé i priset.

 Och det ser ut så här.

Visst är det fint!!!???


Baksidan av hotellet.


Och så här ser rummen ut! Detta duger så bra till mamma och mig.

Ja det är bara mamma och jag som ska åka, Håkan vill inte åka utomlands. Så han får ta sin semester i sommar och åka ner till Danmark o hälsa på sina vänner där.

Mamma vet om att vi skall åka, jag frågade ju henne innan jag beställde detta. Så jag sa till henne att det får bli din födelsedagspresent från oss.

Och så får hon spara till fickpengar själv och det har hon ju börjat med. Även jag har spart ihop en slant och mer blir det ju för det är ju ett tag kvar. Sedan kan ju mamma önska BULGARISKA LEV (pengarna heter så) när hon fyller år.

Skönt att flygresan inte är så lång det tar bara 3 timmar och det tycker jag är lagom.


Som ni förstår så har jag verkligen längtat efter att få skriva om detta.

Och idag kände jag att det var dags att skriva.


Så nu vet ni vad jag ser fram mot!



Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt fin tisdagskväll.





Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards