~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Cina - 4 juni 2009 17:53

Ja idag var jag och hämtade ut min tunika den var lika snygg som på denna bild. En härlig lila färg som jag bara älskar. Jag försökte fota den men då blir inte färgen den samma som på denna bild.

Den ska bli skön att ha när det blir varmt igen om det nu blir det igen.

Man vet ju inte man kan ju aldrig vara säker, idag är det +7 grader ute och skitkallt.

Var ut en sväng på förmiddagen och köpte ny kattoa vi har ju två lådor till våra 3 katter och den ena började bli lite sliten i botten.

Så nu får dom en ny, vi skall köpa en till ny lite längre fram.

När dom vart med ett tag så är dom inte roliga att skura rent.

Det luktar inte gott fast man skurat dom väl.

Men nu så är det fräscht igen.


Sedan var vi förbi min son o sonhustru o kollade på deras nya lägenhet.

Och den var ju fina o så. Vi tog en fika sedan åkte vi vidare.


Det har nästan regnat hela dagen idag, tråkigt med detta kalla väder.

Det kunde regna på nätterna och var 20-25 grader på dagarna det vore precis lagom för min del.


Imorgon åker vi till pappa på eftermiddagen.

Tar kanske med han upp till mamma på sjukhuset om hon nu

inte blir utskriven imorgon. Man vet ju aldrig.

Inget svar har kommit vad det är hon har i huvudet.

Bara och vänta och se.

Nu har hon iallafall blitt av med bandagemössan och stygnen är oxå tagna.

Så nu kan ju håret få andas igen.

Syrrorna skulle hjälpa henne ikväll med att fixa till det.

Man känner sig lite piggare när man är lite fin i håret.



Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt fin torsdagskväll.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards