~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Cina - 13 juni 2009 20:23

Usch vilken tråkig dag det vart idag. Molnigt o grått hela dagen och så på em började det regna och det regnar ännu. Känns som om det vore hösten som ska komma. Detta väder gör ju att man blir ur humör och lite deppig. Tänk vad solen gör människan gott. Då är alla glada och folk rör sig ute och man kan sitta ute och fika o umgås. Jag hoppas verkligen att solen kommer i veckan.


Ja jag har inte gjort något vettigt idag mer än att tvätta täcket mitt. För igår när jag slkulle lägga mig så hade någon av katterna vart så snäll och spytt på det. Hmmmm ja var bara att ta bort o lägga dit ett påslakan som täcke och sedan på med tvättmaskinen i morse. Men nu är sängen renbäddad och det skall bli skönt att få krypa under täcket i natt.


Måste få visa er pelargonen jag köpte till mamma i torsdags när jag åkte dit. Tycker den är enormt fin och det är en jätte musig vinröd färg.

Massor med knopp var det oxå.


Hoppas alla mina bloggvänner och läsare har haft en bra dag.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards