~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Cina - 16 juni 2009 21:41

Denna lampa har lyst idag

Härligt när solen tittar fram och folk börjar vakna o tittar ut i sina trädgårdar. Det blir lite liv o rörselse.

Denna dag har gått åt att kolla lite i mitt klädskåp och jag har konstaterat att jag har INGA byxor som sitter uppe.

Bälte är något som jag inte gillar.

Så det blir att ta fram symaskinen o sy in lite jeans.

Idag förskte jag äta lite kyckling, sås, morötter och potatis

men näääää det smakade inte alls gott.

Men lite åt jag iallafall.

Jag har lite ont i magen för när jag har ätit så är det bara att

rusa in på toa.

Ja jag kräks inte utan det kommer den rätta vägen så att säga.


..................................................
....


 

Ja nu är denna tisdag  snart slut och imorgon är det onsdag.

Klockan 16:00 skall vi vara med mamma på onkologen.

Så får vi höra vad de skall bli för behandling.

Ingen roligt dag med andra ord.



Önskar alla mina bloggvänner och läsare en god natt


Av Cina - 16 juni 2009 08:18

För ett par dagar sedan hittade jag en tunika på tradera som jag vart väldigt förtjust i.

Så jag satte ett bud på den och sedan har den ökat lite undan för undan men jag hade nog bestämt mig för att denna skall jag ha.

 Och nu på morgonen gick den ut och jag VANN auktionen.

 Såååå glad jag blev.

Tycker den är sååååå fin.

 Men vad tycker ni????

Så här ser den ut!!!!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards