~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Cina - 26 juni 2009 15:41

Idag fick jag denna fina blomgrupp av min granne med familj.

TUSEN TACK!!!!!

Nu får den stå på bordet så man kan njuta av den.


..................................................
......................


Morgonen började med att jag börja städa altanen vid 7 imorse.

Dammsög och torkade av.

Sedan städade jag inne oxå och jag har tvättat mattor 5 st och alla har torkat ute och det är ju kanon så man slipper tummla dom.

Så nu är det rent och fint inne igen så länge det nu varar.

Vart varmt att hålla på men men det finns dusch.


Har även bakat en tårta tills imorgon.

JORDGUBBSTÅRTA!!!!

Med riktiga bamse jordgubbar.

Imorgon kommer pappa och Carola, Christina med maken Rune.

De kommer över på en kopp kaffe.

De skulle först åka på restaurang och äta lite mat med pappa.

Och så får dom efterrätten här hos oss.

Så det skall bli skoj att de kommer över.

Ska fota lite så kanske det kommer någon bild i morgondagens blogg.


Idag var mammas döds anonns ute i Bärgslagsbladet.

Jag har inte själv sett den än.

Man kan tyvärr inte läsa den tidningen på nätet

 utan att vara prenumerant konstigt

tycker jag för alla andra kan du ju läsa.

Men men jag får tidningen av mina syrror imorgon.


Nää nu måste jag nog ta o fortsätta innan jag slöar till här.


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fin fredags EM/KVÄLL




Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards