~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Cina - 29 juni 2009 21:54

Ja jag vet att man inte ska klaga på värmen men det gör jag nu för fy tusan så varmt det är. Finns det ingen måtta på något. En dera är det 10 grader och spöregn annars 35 o gassande sol. Man mår inte alls så bra i denna värme det spelar ingen roll hur mycket man än dricker. Näää nu vill jag ha lite regn, det kan regna på nätterna och var 20-25 grader på dagarna då skulle jag vara nöjd. Känns som om man aldrig är nöjd......


Imorgon skall jag till min husläkare för att få ett läkarutlåtande och torsdag skall jag till min psykläkare och även där få ett utlåtande till försäkringskassan. Sedan är det KBT på fredag så nog vet jag vad jag ska göra......


Och i helgen har vi BIG POWER MEET alla "raggarbilar" kommer igen.

Då är det folkfest hela Västerås lever upp. Så det skall vi ju givetvis kolla på så det blir utekvällar. På onsdag blir det Djäkneberget för då e det dans där. Ska bli roligt o kolla in lite folk o se om det är de gamla vanliga som är där.


Ja som ni ser har jag fullt upp denna vecka.


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt varm måndagskväll.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards