~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 30 juni 2009

Nu räcker det.............

Av Cina - 30 juni 2009 15:36

Idag var jag ju då till min husläkare och hon skulle fixa ett nytt utlåtande till mig och det gjorde hon ju då. Men sedan så sa hon att hjärtprovet som jag tog (blodprov) sist jag var där INTE var så bra. Så nu skall jag göra ultraljud på hjärtat och se vad som felar. Kunde vart en liten hjärtinfarkt jag fick när mamma gick bort sa hon. Och sedan är jag ju såååå hes sedan jag var förkyld sist och då säger hon, jag skickar en remiss så de får kolla dina stämband. Så nu ska de ner med slang o kamera i halsen på mig.....blääääääää fy så hemskt.

Något som var positivt det var att det inte fanns något fel på mina lungor.

Nu tycker jag att det räcker med allt som är/vart.

Men det är väl inte slut än kan jag tro.


Lika varmt idag oxå......även det är jobbigt för oss som inte orkar med denna hetta. Och jag har så svårt att andas när det är så här varmt.

Det känns som luften inte räcker till.


Ja jag vet att jag inte ska klaga meeeeeeeeeeen jag gör det ändå!


 
 
Christel

Christel

30 juni 2009 18:06

Ja ibland kan det bli lite mycket.Men det är väl bra de ska kolla upp dig , och ultraljudet är ju inget som är så besvärligt, jag har fått gjort det flera ggr på mitt hjärta.Och sedan så får du säkert hjälp då det gäller dina luftrör då de ska kolla dom, det blir säkert bra.
Ja det är varmt nu , och det kan vara lite påfrestande just med andningen ibland, jag har kört extra Bricanyl nu ett par dagar, jag tycker det hjälper mig i varje fall.
Kram
Christel

http://tantans

 
agge

agge

30 juni 2009 19:21

vad bra att du ska kolla upp dig. Hoppas att allt går bra nu. Så att du kan få lugn och ro sedan.
Vad kul att du var på larz kristerz, det behövde du.

kram

http://agges.bloggagratis.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

30 juni 2009 20:46

Inte konstigt att kroppen strejkar i denna kuvösen som nu finns både ute / inne, har ingen ork alls, så nu vill jag har regn och svalka. En koll på dina viktiga organ är inte fel, hoppas allt är ok och att allt beror på den olideliga solvärmen.
Tror det är dax för en gemnsam regndans !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

30 juni 2009 21:32

Det är det ena efter det andra för dej....snart får det väl vara nog med sjukdomar så du kan njuta av livet....värmen är väl inte så bra för dej som har problem med hjärtat antar jag.

Kram

http://violett.bloggagratis.se

 
Calma

Calma

30 juni 2009 21:50

hej min vän,
klaga på du,man får väl låta bli om man ej orkar läsa,

ja ibl är d ej stopp på allt elände,
har det lugnt omkring mej nu,i stort,
men vet hur det KAN vara,
ngn sa en gång att "det drabbar den som klarar av det",, kan ju vara en tröst iofs,men ändå blir det ju rent för mkt ibl,

inte alls konstigt om du skulle fåt ngn reaktion när allt med din mamma var,
o lite annat runt omkring,
kropp o själ hör ju en gång för alla,ihop ju,

skönt att dina lungor var ok,
o jag hoppas verkligen att du får hjälp med det andra oxå,
skönt iaf att d kollar upp det hela,
tyvärr är ju ej alla undersökningar så trevliga,men man gör det för den goda sakens skull,sas,

jag har idag fått mina tänder,blev 5 st,en bro med 4 o så en separat tand,
så nu e jag fin,
men han kom på att vi ska nog göra ngr andra oxå,men tandteknikern hade iaf ej hunnit med under denna sk behandlingsperiod,
så det blir förmodl början av nästa år,hmm,

nu sak jag umgås med mannen o ladda för nästa dag,

mina tankr är hos dej,
kram o var rädd om dej,så gott du kan,

kramen från vännen Calma:=)

http://calma-s.bloggagratis.se

 
E-K

E-K

30 juni 2009 22:17

Joooooooooo, du får visst då klaga och gnälla och skrika och tycka synd om dig själv, bara så du vet. Godnatt kramen

http://www.steeperz.com

 
Inger

Inger

30 juni 2009 23:53

Sitter här i nattens sena timma och spånar bland dina inlägg,,inte haft tid på ett tag. Får en stor chock,,att din kära mor gått bort, jag beklagar så mycket..
Förstår att du har en jobbig tid nu.
Bra att du själv ündersöker dig, det tar på ens krafter när man går igenom så tragiska saker.. Ha det så bra du kan, det brukar gå upp och ner..Tänker på dig..kramkramen till dig..

http://IngerEmKsson.blogg.se

 
Marketta

Marketta

1 juli 2009 00:58

Ja, nu är det jobbigt. Jag tror inte att resultatet på blodtrycksmätningen jag gjorde var bra heller. Men jag tror vädret påverkar mycket, och att den höll på att ramla ner hela tiden. Höll på att bli vansinnig på den.

Kramizzar
Marketta

http://colliekompisarna.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

1 juli 2009 05:25

Du har haft mycket omkring dig en lång tid,
du ordnade så att din pappa fick komma på avlastning.Sen blev din mamma sjuk och sedan hennes bortgång.Kroppen säger ifrån när det blir för mycket.Du måste börja att tänka på dig själv och vara rädd om dig.
Det är bra att dom tar prover och undersöker dig ordentligt
Ha en bra dag och var rädd om dig
Kramar

http://danslillis

 
Corina

Corina

1 juli 2009 07:37

Det är ju bra att få ett och varje kollat upp trotts allt tycker jag fast visst kan man tycka att det borde räcka nu med elände för din del ! Tänker på dig, undersökningen går säkert bra även om just den inte alls är speciellt rolig att vara med om.....Kramis !

http://alltingochingenting.corina.se

 
Calma

Calma

1 juli 2009 08:12

hej vännen,
dans,,va kul,var det bra,
längesen jag var o dansade nu,brukar åka iväg på Ålandstripp ibl med min reskompis,o "dansa av mej lite",
min darling dansar bra,men gillar det ej alls,så då bruakr jag åka iväg ibl,
men det e mkt längesen,iom fotoperationen oxå,

nu ska jag fixa lite,börjar jobbet 13.00,

ta hand om dej,
varma tankar o kramar från Calma:=)

http://calma-s.bloggagratis.se

 
Ingen bild

cattha

1 juli 2009 08:49

NU FÅR DE RÄCKA.har ni inte haft nog nu,men de är ju bra att kolla upp dig ändå,men varför ska ni behöva ha så mycket,tänker på er.ps jag har gått ner med slang men de var genom näsan till halsen o de gör ej ont,så de går säkert bra
ha de bra grannen

 
Marianne

Marianne

1 juli 2009 21:18

En olycka kommer sällan ensam sägs det. Men den behöver ju inte ha sällskap med ett helt kompani. Jag förstår att du har det jobbigt nu. Jag hoppas dina prover ska vara bra på nästa läkarbesök. Värmen är olidlig. Tur att man har dusch. Ibland så funderar jag på att sätta en pool på baksidan av huset, men de är ju så fula och sedan ska de skötas också. Så det stannar nog enbart vid en fundering, för vi har som sagt nära till duschen.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
Calma

Calma

1 juli 2009 21:38

hej där vännen,
ja d e bra d,fullständig rapport ska d vá,hihi,
hoppas din kväll blev bra o du kunde koppla av o ha roligt,
vi ses imorron här igen,
kramis Calma:=)

http://calma-s.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards