~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 17 juli 2009

Av Cina - 17 juli 2009 18:05

Idag kom jag på att jag var tvungen att ringa resebyrån för att ändra namn på min medresenär. Och jag berättade hur det låg till och han beklagade.

Så frågade jag om man kunder byta till ett annat namn o det kunde man ju naturligtvis göra meeeeeeen sa han det kostar 200:- vaaaa sa jag 200:- men personen som skulle med är ju död sa jag. Jag tyvärr så kostar det 200:- sa han igen. Det tycker jag fan är hutlöst att ta betalt när något sådan här händer. Jag beställde denna resa 090114 och det var väl ingen som kunde tro att detta skulle hända. Men naturligtvis så betalar vi ju det men jag gillar det inte är ju bara för honom att sudda ut och byta namn det är bra timpenning. Skulle inte säga om det var imorgon vi skulle åka men det är ju 2 månader kvar liksom......så nu har jag morrat klart om det!


*********************************************

Imorse vid 8 så åkte vi ut och handlade innan det vart

så mycket folk vi var hemma igen 9:30 kändes skönt att få det gjort.

På eftermiddagen började jag frysa såååå inibomben och fick sockerkänningar. Så jag tog lite sött och så gick jag och la mig.

Hade mysbyxor tröja och tofflor på mig och sedan täcke uppe på det och jag frös så jag skakade, fattar inte vad det är som händer i min kropp.

Benen och fötterna är lika svullna idag som igår.

Inget svar från ultraljudet har jag fått heller.

Men min husläkare är nog på semester så jag lär og få vänta.


Soligt och fint ute.


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fin fredagskväll.


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards