~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 24 juli 2009

Av Cina - 24 juli 2009 21:04

En mycket tung dag har det vart men nu är den till ända. Vi har haft en mycket fin dag. Solen kom och det vart riktigt varmt. Mamma fick sin sista vila som jag tror att hon ville ha det. Inte alls mycket blommor utan det mästa var inskickat till BARNCANCER FONDEN. Vi var över 30 personer.

Vi hade borglig begravning och det var inte alls så tung som begravningar annars brukar vara. Eva spelade och min kusins fru sjöng 2 sånger och det var Jag ska måla hela världen lilla mamma och Pärleporten. Psalmerna var Bred dina vida vingar och I denna ljuva sommar tid. Pappa tog det verkligen bra det gick så bra med honom.


Minnestunden var oxå lyckad eller vad man nu säger. Smörgåstårtorna gick hem och ingen behövde gå hungrig därifrån. Vi plockade undan när det var över och diskade och städade efter oss.


Vill bara visa en bild av hjärtat som mamma fick från pappa, barn och barnbarn. Vi tyckte detta var så fint och viss är det fint!!!???


Tack för alla era fina kommentarer och jag kännde

 verkligen att ni var med mig idag!


TACK FÖR ATT NI FINNS MINA VÄNNER

Av Cina - 24 juli 2009 08:50

Ja nu har vi kommit fram till denna dag som kommer att vara mycket tung. Men det måste göras och man får tänka lite positiva tankar så går nog detta bra. Regnar gör det oxå men hoppas solen kan titta fram vid 13:00.


Igårkväll var vi och duka och det vart så fins jag plockade rosor från min lilla täppa och lite åbrodd. Så det har vi ställt på borden. Ja det blir nog bra!


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards