~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 29 juli 2009

ja e sååååå glad sååå glad

Av Cina - 29 juli 2009 12:32

Ohhhh såååå glad jag är....vet ni jag fick tag på samma klänning och nu är den min. Ja älskar ju bara den färgen och kunde inte tänka mig den i någon annan färg men sitter man o kollar runt såååå hittar man. Denna gång på tradera och man kunde köpa direkt för ingen hade lagt bud på den.....En lycklig dag idag trotts allt.


När jag beställde denna klänning från USA så beställde jag en fin klänning till syrran oxå. Och imorse ringde det på dörren kl 7:30 och utanför står en kille med ett paket och sa att det var expresspaket han kom med.

Och då kom denna snygga klänning som

kommer att passa min syrra helt perfekt.

Hon har ju lite tur för dom åker ju till Turkiet på lördag.

Så nu har jag vart iväg och skicka den till henne + lite andra papper som kom igår. Visst e den väl oxå snygg!!!??


Kommer under eftermiddagen att lägga ut bilder från gårdagen när

vi var ute i Christina och Larsas sommarhus.

Skall visa vart jag satt o ladda ny energi ifrån.

 
 
Corina

Corina

29 juli 2009 14:48

Så snygga ! Båda klänningarna. Köpte kläder till begravning på fredag, inte speciellt inspirerande men ett måste. Blev en svart klänning och till detta plommonfärgade tights.Kramis !

http://alltingochingenting.corina.se

 
lillis

lillis

29 juli 2009 17:22

Grattis till din efterlängtade klänning så kul att du fick den till slut.
ha det gott min vän
kramar

http://danslillis

 
Yvonne R

Yvonne R

29 juli 2009 18:02

Färgen är ju riktigt din,, jätte snygg!!
Din syster kommer att bli så snygg på semestern med den klänningen!!
Ha det gott, Yvonne

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

29 juli 2009 18:14

Båda klänningarna är jättefina. Sån tur att du fick tag på din på tradera.

Ha en bra kväll!

Kram

http://violett.bloggagratis.se

 
agge

agge

29 juli 2009 18:36

Men vad roligt för dig att du fick tag i den där vackra klänningen du så gärna ville ha. grattis...Och vad snäll du är som köpt en till din syster också. Den var jättesnygg den med.

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Ruth

Ruth

29 juli 2009 20:22

Vilken tur du har haft som lyckades med att hitta klänningen du trånade efter, GRATTIS !

http://bernamis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards