~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 31 juli 2009

Av Cina - 31 juli 2009 15:59

Ja nu är det snart dags för oss att åka till Köping för att äta Langos hos min bro. Vi har inte haft någon bil tidigare idag den har vart inlämnad för lite fix med ljuddämparen. Så nu är Håkan och hämtar den. Och jag ska slänga mig in i duschen.


Idag har dom ringt pm pappas nya boende och nu har vi bestämt att han ska få bo på Näckrosen. Och jag skall till Köping på måndag och skriva kontrakt med dom där. Sedan kan man börja flytta in saker om vi vill och sedan får pappa flytta in när det är klart. Och kan man tänka sig att Chefen för hela boendet är en gammal kompis till mig som var ute när jag var ung och vi känner en himla massa människor tillsammans. Så det blir nog mycket surr på måndag. Världen är bra liten ibland....


Ha en fortsatt fin fredag!



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards