~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg under juli 2009

Av Cina - 4 juli 2009 22:32

Ja då var denna helg till ända och POWER MEET ett minne blott för denna gång.

En massa fina bilar har vi sett men oxå mycket skrot.

Men så är det ju.

Svansen blir dom aldrig av med.

Igår packade vi kaffekorgen med mackor o kaffe och vattenmelon och så drog vi ner o satt o kollade från 16:00 till 22:00

 det kom en regnskur men inte så farligt! 

Vi var 15 personer som träffades.

Men inatt har vi haft ett riktigt ÅSKVÄDER fytusan.

Somnade vid förrän vid 5 tiden.

 Idag har det vart sol o 2 små skurar sedan lite molnigt.



Idag packade vi ner lite bullar o kaffe och drog ner vid 13:00 och kom hem vid 22:00.

Vi var idag 11 personer som träffades.

Så var vi och köpte pizza och satt ute i gröngräset och åt.

Trevliga dagar har vi haft!

Imorgan kommer det ett bildspel på

bilarna är lite trött nu så orkar inte börja med det just nu!


Av Cina - 3 juli 2009 10:18

Regnar idag, såååååååå skönt. Åskan har oxå gått lite men inte så mycket. Nu kommer det att friska upp luften så det blir normalt igen. Lite synd att det regnar nu när vi har Power Meet här i stan. Men som sagt det kanske skiner upp till kvällen. Temperaturen hos mig just nu +17 grader. Igår så här dags var det +30,2 grader. Hoppas alla har det bra.  Skall ta och stänga ner för jag hör åskan igen!

Och jag är HIMLA ÅSKRÄDD


Av Cina - 2 juli 2009 22:13

Ja nu får man hoppas att det blir lite regn som rensar denna hetta. Visst jag vet att många älskar solen men jag gillar inte alls denna värme. Och jag tänker på alla gamla som kanske ligger i sina sängar o som inte kan röra sig usch det kan inte var så roligt! Ja försöker hålla mig inne på dagarna. Just nu är det en behagligt värme ute.


Imorse var jag till DR och jag var ute på 8 minuter och det kostade 300:- ingen dålig timpenning....=)) tur är väl att man har frikort. Var och handlade lite efteråt och jag hittade mig ett par vita snygga byxor. Har nu gått ner 2 storlekar.....men jag äter ju lite iallafall.


När vi kom hem så hade jag ett brev i brevlådan om att jag redan fått en tid till ultraljudet på hjärtat. Det kan man ju säga va snabba ryck. Redan den 13/7 är ju bra att få kolla upp hjärtat. Mår ju liksom inte så bra.


Nu är det nog sängen som väntar fast det är varmt i sovrummet.


Imorgon blir det att åka ut o kolla alla fina bilar mot kvällningen!

Av Cina - 1 juli 2009 22:13

Ja då har vi vart på Djäkneberget ikväll. Mycket folk och lagom varmt. Här kommer lite bilder från kvällen taget med min mobil.

Johan och Matilda


I bakgrunden Djäknebergs Restaurangen


Några jag känner...=))


Mycket folk på dansgolvet....


Här buggas det för fullt.....


Ja det har vart en trevlig kväll.

Nu är det snart dags att gå i säng ska upp

tidigt skall vara hos DR kl 8:15 imorgon bitti.

Svårt att sova nu när det är så här varmt!



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards