~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Cina - 8 augusti 2009 19:49

Ja idag tog vi oss en tur till Köping och hämtade pappa. Min väninna Karin som ska med till Bulgarien följde oxå med ut på café idag. Hon jobba idag men hade fria timmar mitt på dagen så hon hängde med oss ut. Vi åkte till Kungsör till ett café men de stängde kl 14:00 för det skulle vara bröllop där senare. Så då tog vi och åkte ner där vi brukar vara när vi är i Kungsör med pappa. Där fick han bakelse o kaffe och en stor glass men idag så skippade han glassen o det är man ju inte van vid. Min bror Christer och hans minsta son Marcus kom oxå förbi och tog en fika med oss. Vi satt skuggan under ett träd o myste. Ja jag stog för min rygg värker som FAN!!! Här kan ni se hur vi myste idag.

Karin, Håkan och pappa hugger in på sitt fika!


Christer , Marcus, Karin, Håkan och pappa.

Ja det var en varm dag i dag oxå. Så pappa ville hem så vi åkte tillbaks och pappa fick lägga sig o vila lite. Sedan var jag upp i pappas nya boende och kollade lite för det har ju kommit dit möbler som jag berättade här om dagen. Och det var sååååå fint. Sedan styrde vi kostan hem till Västerås.


************************************

Nu har vi setat på altanen och njutit kvällssolen och det börjar bli riktigt skönt ute. Katterna är helt slut i denna värme.

Tog ett foto på Cromiz när hon sitter som en "TANT" på baken.

Hon är så söt när hon sitter så där.


Hoppas ni alla har haft en fin lördag och att ni alla mår bra!!!



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards