~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 4 september 2009

Av Cina - 4 september 2009 17:41

Nu höjer ni nog på ögonbrynen och tänker "ojdå kan hon vara glad" svaret blir då från mig "att det kan hon" hahahahaha

Idag när posten kom så kom det ett brev från kära FK och ja tänkte väl nu kommer svaret på fin fortsatta "tidsbegränsade sjukersättning" och det gjorde det. Mitt går ju ut den 31 oktober i år. Och kan ni tänka vad som stod där då. JOOOOOOOOO förlängt till SISTA APRIL 2011. Men då ska ni även veta att jag skall börja arbetsträna den 29/9 i år. Och jag skall jobba tisdagar och torsdagar.

Tisdagar 14:30 - 17:30 och torsdagar 7 - 10 och min arbetsträning skall ta så lång tid. Känns såååååå skönt att man inte blev utskriven nu då de säger att 50.000 skall bli av med sin sjukersättning. Och om det är sant eller inte det vet inte jag men jag läste det i Aftonbladet. Jag har ett enormt stöd från flera håll och det känns tryggt. Har ju en Chef som är underbar. Nu slipper jag oroa mig över detta. När jag kommer hem från Bulgarien den 27/9 så har jag bara måndagen ledig sedan kör det igång. Ja och som jag sagt tidigare så om det inte funkar så är det så och funkar det jag då är väl de bra.


********************************

Imorgon blir det en tur till Köping och ta ut pappa

på en fika runda. Det blir nog hjälmare kanal om vädret tillåter.

Inget vidare väder idag iallafall!


Önskar alla mina bloggvänner o l äsare en fortsatt trevlig fredag!



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards