~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 11 september 2009

Av Cina - 11 september 2009 18:22

Jaha vad har man gjort idag så.

Jo imorse 8:15 så gick jag in till grannen och hämtade äpplen.

Kom på att jag skulle koka äppelmos till min svåger Larsa.

Så det gjorde jag, nu bli han glad.

  

Blev inte så många burkar men det räcker till honom.

Ja sedan bakade jag en sockerkaka som jag gjort tårta av.

Så nu står denna i kylen

för att den ska dra till sig lite till imorgon.

     

Ja inga märkvärdiga saker här inte. Hoppas att den är god o inte torr.

Idag har det vart solsken och ganska så skönt ute.

Man får nog ta vara på dessa fina dagar.

Imorgon tror jag att jag ska ta fram resväskan och

börja packa lite inför min semester.

Nu längtar jag bort från allt runt omkring mig.

På fredag nästa vecka skall jag ner på stan

och hämta ut pengarna jag växlat till mig.

Bulgariska LEVA heter dessa slantar jag ska ha.

Ja det ska bli spännade och se vad detta är för land.

Om det är någon av mina läsare som

har vart i Bulgarien så kan ni väl

ta och berätta lite.

Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt trevlig fredagskväll.



  

Av Cina - 11 september 2009 11:27
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards