~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 13 september 2009

Av Cina - 13 september 2009 21:15

Tack alla för Grattis kommentarerna bäde här och på facebook igår.

Jag fick jätte fina blommor och besök av Patrik, Sari och Natalie först.

Och sedan kom grannfrun med barn och barnbarn men vi stog bara ute på trappen

jag bjöd dom inte ens på kaffe.....sååååå förlåt!!!

Tänkte inte på det. Men ni fick ju smaka tårtan...=))

Ja sedan på kvällen kom min älskade bror ooch hans fru och tog en fika.

Fick många sms oxå och så ett kort på posten men blomstercheckar i.

Fick även massa mail.

När mörkret hade fallit på igårkväll så tog jag tårtan

som var kvar o smet över till granne

vi satt ute i flera timmar och snackade gojja.....näää det gjorde vi väl heller inte.

Men ett tag vart vi rädda båda och skrek i högans sky.

Det har ju timer på sin ute

belysning och vid 22:30 tänds den och ingen av oss tänkte väl så mycket på det.

O himmel o pannkaka va rädd jag vart när det slog på.

Dagen idag har gått i lugnets tecken.

Har bara gjort klart en sak under dagen till en mycket kär vän.

Det tog lite tid men jag fick det klart till slut!

Jo just ja tog en varmt och långt skummbad på förmiddagen.

Såååå skönt jag kände mig så ruggig.

Nu har jag kollat på "ensam mamma söker" men näääää gillar inte dessa tjejer.

Kanske blir bättre. Skulle nog ha tittat på Kändisdjungeln i stället.

Men den tittar jag på imorgon här på datorn.


Imorgon är det dags men KBT kl 11:00 sedan till Köping på möte kl 15:00

Hoppas alla mina bloggvänner och läsare haft en fin dag!


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards