~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 16 september 2009

Av Cina - 16 september 2009 17:32

Som jag skrev igår så skulle jag ju börja packa men tror ni jag har kommit så långt näääää naturligtvis INTE.

Men imorgon måste jag börja lite smått men det är ju ganska så fort klart om man sätter igång.

Fast kruxet är ju vad man ska ta med o inte ta med.

Usch vad jag velar fram o tillbaks kan inte fatta.

Dosetten med medicinerna har jag fixat alltid något....hahahaha

Har nog kanske inte fattat att jag ska åka iväg ännu.

Vi har iallafall vart ut till Maxi o handlat på förmiddagen.

Och nu har vi precis ätit janssons frestelse vart lite sugen på det.

Sol av och till idag. Men såååå kallt tycker jag.

Vet inte om jag har blivit frusen av mig, men jag fryser såååå ofta nu för tiden.

Det har jag ju aldrig gjort förr.

Är väl åldern kan jag tro......eller näääää ja e väl inte gammal.....Flört

Sätter in lite foton.

  

Ja dessa är av egen odling, björnbär sååååååå goda. Inte många men det vart iallafall några.

  

Här ligger pappa på sin älskade kökssoffa.

Taget i måndags.

Han ser lite full i sjutton ut!

  

Kolla vad rönnbär det blir i år. Detta träd står vid parkeringen vid min bror.

Solen i kameran men det får ni på köpet Glad

Nu önskar jag alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt bra onsdagskväll.  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards