~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg under september 2009

Av Cina - 11 september 2009 11:27
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Cina - 10 september 2009 13:20

Ett underbart soligt väder har vi här i Västerås.

Jag passade på och fota lite saker i våran trädgård.

Först kan ni få se mina vindruvor.

  

Massa klasar är det kvar.


  

Hoppas dom mognar innan jag åker.

De är sena igår mot va det har varit.

Beror nog på vädret.


  

Vi har även jordgubbar som håller på o mogna.

Konstigt!!!!


   

Björnbärsbsuken jag satte i våras har några björnbär ialalfall.


   

Dom är inte många men jag får hålla tillgodo med dom som blir.

Kanske det blir flera nästa år.

Den som lever får se....


***********************


Håkan och jag har vart ute på Maxi och handlat hem lite idag.

Det var inte alls så mycket folk.

Passade på att handla hem THAIMAT till mig.

Vi har ju en thairestaurang ute på Erikslund och där kan man

ta "take a way" kostar bara 60:- billigt o bra räcker i 2 dagar!

Dom har lunchbuffé och det finns 7 olika rätter om jag inte minns fel.

Håkan äter rester. Tyvärr så gillar han inte thaimat.

Och jag ja bara ÄLSKAR DET!!!!


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt solig torsdag!



Av Cina - 10 september 2009 09:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Cina - 9 september 2009 20:33

Usch vilken blåsig dag det vart idag! Men tvätten torkade fort ute. Skrattande

Håkan klippte gräset idag det var ganska så långt nu.

Jag har ont  min rygg igen.

Men det går nog över får man hoppas. Började äta tabletterna igen.

Vill ju inte ha ont när man ska åka på semester.

Har gjort om lite här på bloggen roooooooligt nu när man kan sitta och fixa

och trixa lite.


*******************************


Måste bara få visa en sådan fin bild som min bror tagit

på mammas grav igårkväll.

  



Hoppas alla mina bloggvänner o läsare haft en fin dag!

Av Cina - 9 september 2009 13:39

Nu skall jag visa er något sååååå gulligt. Isabell (gullhönan) har blivit stora syster.

  

Denna lilla kille Jonathan föddes igår kväll 19:18 sååååååå söt.

Han vägde 3.285gr och var 51 cm lång


  

Här sitter mamma Mikaela o stora syster Isabell o så lilla Jonathan.


Håkan och jag säger GRATTIS TILL ER!


 INTE MINA BARNBARN UTAN MIN GRANNES BARN OCH BARNBARN

Av Cina - 8 september 2009 20:23

en ny blogg och det var då på tiden. Som vi har tjatat o skrivit till dom.

Nu har man jobbat hela eftermiddagen med denna men jag är inte nöjd

men den får allt duga för idag. Kanske gör jag om imorgon.Kyss

Det visar sig!

Tack för alla fina kommentarer i mitt inlägg igår.

Det får bli ett kort inlägg nu!

Önskar alla mina bloggvänner och läsare en fortsatt fin tisdagskväll!

Av Cina - 7 september 2009 19:47


Idag är det mammas 75-årsdag. Nu fick hon ju inte uppleva den. Men jag har vart till graven idag. Och jag hade beställt ett hjärta i gula färger. Min bror och jag hade gått ihop om det. Det var så fint. Jag var vid graven över en timma. Matilda och Johan var oxå med där. Här kommer bilder på hjärtat. Visst e det fint!!!???




Tycker att det ser ut som en stor sooooooool.


*********************************

När jag sedan kom hem vid 13:00 så kokade jag kaffe och

väntade att klockan skulle bli så mycketatt jag fick åka ner på

stan för att ha ett möte med min chef och min handläggare

på medarbetarcenter. Mötet gick kanon bra men det drog ut på

tiden var där nästan 2 timmar.

Men det var ett givande möte så det gjorde inget!


Ha en fortsatt bra måndagkväll!

Av Cina - 6 september 2009 17:43

Idag tänkte jag bjuda er på en nostalgi bild. Ja detta är mamma och pappa som riktigt unga. Tycker kortet är så vackert. Kan inte säga vilket år detta är men det är iallafall på stan i Köping.


Jag har ju skannrat in denna bild i datorn så det är ju inte bästa skärpa på det. Men ni får titta ändå.

Tycker dom är ett sååååå vackert par.


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt fin söndagskväll!


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards