~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 5 november 2009

Av Cina - 5 november 2009 19:13

Ja idag så ringde jag min son Johan och frågade om hade lust att hänga med mig ut för att köpa en LCD-TV.

Man måste ju liksom hänga med....=))

Och han var så snäll och kom hit så vi åkte ut bara han och jag.

Först vart det IKEA för jag skulle även köpa en tjock ny bäddmadrass

till våran säng. Så det tog lite tid där för dom hade lite datastrul.

Men jag fick min madrass och så vart det en kudde och ett täcka.

Håkan ville varken ha ny kudde eller täcka så då får han ha sitt gammla.

Ja sedan var det ju då tv som vi skulle kolla efter.

Först in på en affär och där hittade jag en som jag så gärna hade velat haft.

Men det fanns inte, var slut o skulle ej komma in igen.

Jaha så kollade vi på 2-3 till men näää ingen hade det hemma.

Vi gick ur affären och till nästa.

Ja där hittade jag oxå en direkt men näääää den var oxå slut.

Jag ville ju ha en 37 tums tv.

Tydligen så är det dom folk köper.

Men det vart en tv efter lite funderingar.

Ja vad vart de dåååååå jo en 40 tumare av märket Sony.

Så var Johan så snäll och följde med in o hjälpte oss

att installera den. Och jag säger fytusan vilken STOR TV.

Men man vänjer sig nog att den är så stor.

  

Lite dåligt foto men ni ser ju lite hoppas jag. 


************************

Snöblask hela dagen har det vart men inget som ligger kvar!

Nu är jag lite trött efter en dags springande.

Ska nu kolla på Mammas pojkar och så blir det Inlåst.

Sedan blir det sängen.


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt fin kväll!




Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards