~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 27 november 2009

Shoppat idag.............

Av Cina - 27 november 2009 19:16

Idag vart det en shoppar dag.

Vi åkte ut på Hälla köpcentrum.

Och jag handlade en klänning/tunika

Och 2 par leggings så jag var nöjd när jag åkte därifrån.

Bild kommer imorgon.

Sedan efter det så åkte vi och hälsade på sonen på hans jobb.

Och då ringer min mobil.

Det var Håkans syster som undrade om vi skulle vara hemma.

De hade tänkt åka in till Västerås.

Så då var det bara hem o ta fram dammsugaren.

Hade tänkt göra det senare men .......men.

Så dom kom vid 13 tiden och jag fick en sådan fin tomte

av min svåger som tack för gurka och äppelmos som han fått.

   


Sedan fick jag även en amaryllis.

Som kommer att ha två stänglar som det ser ut!

  


*******************


När dom hade åkt så plockade jag undan lite och började lite

smått med maten.

Så åt vi mat och sedan kom Matilda och hämtade

mig så vi åkte ut till IKEA en sväng o gluttade!

Och där hamnade vi i värsta partajet

HERRYS var där och spelade för IKEA firade 25 år.

Ja det var trevligt att lulla på där.

Tack för en trevlig stund MATILDA!


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en trevlig fredagskväll.


GLÖM NU INTE ATT GISSA

TÄVLINGEN HITTAR DU HÄR

Och kommentaren lägger du i inlägget där tävlingen finns TACK!





 
 
Malin

Malin

27 november 2009 22:05

Jätte mysig tomte:) Och blomman kommer bli kanon fin!
Kram

http://malin-88.bloggplatsen.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

27 november 2009 22:10

Så fin du kommer att bli till jul med nya kläder (du har ju inga sen förut :-) En tjusig tomte med en lykta. Amaryllisen kommer att bli ett praktexemplar med 2 blomstänglar, inte så vanligt.
Har beslutat mig för att inte komma med några nya förslag i din tävling, den är för jäkligt svår, får bara huvudverk, tar även med mig tankarna in i sömnen :)
Ha en fortsatt trivsam kväll med Idol 2009 !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

27 november 2009 22:34

En sådan fin tomte och amarylis den blomman tycker jag är så fin

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Marianne

Marianne

28 november 2009 00:18

Gullig tomte du har fått och en amaryllis är ju inte helt fel att få.
Ibland är det avkopplande med en shoppardag. Men det får inte bli för ofta.
Jag önskar dig en härlig 1a advent.
kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
lillis

lillis

28 november 2009 07:27

Så kul att shoppa loss,vad fin du blir med allt nytt.Söt tomte du fått av din svåger och fin amaryllis
Ha en bra och skön helg
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

28 november 2009 10:16

Grattis Cina till både kläderna och presenterna. Kul att shoppa lite (mycket!) utan gubbs;)
Varmaste kramar!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
agge

agge

28 november 2009 12:52

Vilken jättefin tomte du fick. Vad kul att shoppa kläder.

kram

http://jacastas.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards