~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 27 december 2009

Lång dag idag.......

Av Cina - 27 december 2009 16:57

Idag tycker jag att det vart en mycket lång dag.

Men jag väntar väl så mycket på att det ska bli vardag igen så kanske därför.

Men imorgon är det vardag igen.

Sedan blir det NYÅR men det går ju det med.

Blir inte så mycket för oss på Nyår heller.

Vi sitter nog här då oxå.

Fast det är ganska så skönt att vara hemma.

När man var yngre firade man ju Nyår på ett annat sätt.


Efter som vi inte dricker alkohol så anses man väl som tråkig.

Ingen av oss är absolutister på något vis men ingen av oss vill ha.

Och nu när vi har slutat röka så är man ju ännu tråkigare...=))


********************

Jag hoppas på ett bra år 2010.

Inget svart år som 2009.

Näää nu ska vi blicka framåt och ta nya tag.

Och hoppas på att alla får vara friska o må bra.

Och glädjas åt varje dag man kommer närmare VÅREN.

Jaaaaa jag längtar sååååå efter VÅREN.

Skulle nog passa mig bra att bo där det är VÅR året runt.


******************************

Igår spelade jag bingo på nätet och vann 645:-

Och det tänker jag åka till Åland för.

Min sonhustru och jag tar en tripp dit den 18-19 januari.

Ska verkligen bli skönt att få komma ut på en liten tripp.

Då blir man satt på prov med rökningen iallafall.

Men jag ska inte röka det lovar jag.

Skulle aldrig kunna förstöra dessa veckor nu.

Visst jag är RÖKSUGEN ibland det är jag.

Och då skulle jag kunna ge vad som helst för ett bloss.

Men jag har stått emot.

TYCKER NOG ATT JA ÄR LITE DUKTIG.....=))


Önskar alla en fortsatt bra söndagskväll.


 
 
e-k

e-k

27 december 2009 17:19

Hej

om någon tycker att du ar tråkig är det bara av avund för att du varit så stark och sutat röka, jag beundrar din styrka att fixa det efter allt du varit med om. DUKTIG-KRAM får du här.
Grattis till vinsten och så rätt att använda pengarna till nöje.

http://www.steeperz.com

 
Malin

Malin

27 december 2009 17:22

Hoppas också att 2010 kommer bli ett bra år, vi ska bra ta det lungt på nyårsafton,tycker det är skönast så! .
Måste också säga att du gjort jätte fint här inne på bloggen.
Kram

http://mallan-88.blogspot.com

 
lillis

lillis

27 december 2009 17:25

Grattis till vinsten. Vad kul att ni ska åka till Åland.Tycker oxå att det är skönt att julen är över.Ska ju på
Eskilstuna Revyn på Nyårsafafton det har vi ju gjort i några år
Ha en skön kväll
Kramen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Yvonne R

Yvonne R

27 december 2009 17:41

GRATTIS till vinsten så roligt!! Jag tycker at du är jätte duktig som har slutat röka!!! Ja nu har vi snart ett helt nytt år att se framemot.
Kramar

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

27 december 2009 18:23

Grattis till vinsten!
Inte är du tråkig för att du varken röker eller dricker......det är samma med oss här, dom som vill ha alkohol får ta med det själva, för varken jag eller Göran dricker alkohol.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

tulta

27 december 2009 20:31

Grattis till vinsten! Vem är det som tycker ni är tråkiga??? Det kan jag garantera att så inte är fallet.Hoppas oxå att det blir ett bra 2010.Kram till er båda

 
agge

agge

28 december 2009 11:09

Grattis till vinsten...vad roligt för dig. Vad duktig du är att inte röka också... 8 februari har jag varit rökfri 3 år...helt otroligt,,,

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Marketta

Marketta

28 december 2009 11:44

Då är vi nog lika tråkiga här. Fast maken han röker förstås, och sist när han drack vart han så dålig att han sa aldrig mer. Men jag varken dricker eller röker. Synd att det där med drickat är så viktigt för en hel del.

Jag tycker inte att du har varit lite duktig, utan att du har varit jätteduktig :-).

Kramizzar
Marketta

http://colliekompisarna.bloggplatsen.se

 
Marianne

Marianne

29 december 2009 00:27

Grattis till vinsten, jag hoppas du får riktigt roligt på din resa. Jag tillhör dem som inte dricker och jag är ingen nykterist för det. Men det finns inte mycket som är tråkigare och jobbigare än fulla tjatiga människor. Så jag är hellre en nykter tråkig kärring än en full tjatig sådan.
kram

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards