~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Cina - 7 januari 2010 21:29

eller kanske e det så att jag blir galnare än vad jag är...ja vem vet.

har hållt på med datorerna hela dagen o har inte fått det att funksa än.

Till och med min älskade snälla bror kom hit från Köping för att hjälpa mig.

Men inte heller han kunde fixa till vårt problem.

Så nu återstår det bara att ta hit en datadoktor.

Har väl inte direkt fel på datorerna utan på uppkopplingen.

Vi har ju två och så har vi en router imellan .

Och helt plötsligt så tappa min dator internet.

Men Håkan hade internet på sin.

Ja jag kan inte förklara så det gör det samma....*grrrrrr*

Det hanlar iallafall om att en dator blir utan internet hur vi än gör.

Så är det bara.

********************************

Tänlte visa lite flera foton som Johan har tagit.

Riktigt fina vinterbilder.

Och du sätter filen på fotot så kan du klicka upp så fotot blir större.

Håll tillgodo kära vänner.

         




 


 


 


 



           


Önskar alla mina bloggvänner en GOD NATT!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards