~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Cina - 8 januari 2010 18:54

Tittar in hos Monica idag och vad ser jag där jo detta..........


VECKANS ROS


............utdelning av veckans ros.......som går till min bloggvän heavenladyn. Jag lärde känna henne 2004 genom blip och har även haft äran att träffa henne i verkliga livet, en helt underbar tjej som verkligen är värd att uppmärksammas lite extra.

     


Varsågod min vän.....min motivering till utmärkelsen är: varit rökfri i 7 veckor, det tycker jag är bra av en person som har rökt i många år och nu har beslutat att bli rökfri......sen har hon haft ett mycket jobbigt år bakom sej med sjukdomar och dödsfall.


************************

TUSEN TACK MONICA!!!!!

Tårarna rinner.


Skriver om min fredag imorgon.





Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards