~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Cina - 20 januari 2010 17:51

Idag har jag nog köpt den dyraste fisken i mitt liv.

349:- kg ja då förstår ni säkert vad 2 bitar kostade.

Ja och fisken heter MARULK en sååådan hemsk ful fisk.

Så här ser den ut.

  

Ja jag panerade den och stekt den i smör.

Men nääää det var inte alls gott.

Har lika bra kunnat köpt mig ett fryst fiskblock tyvärr.

Så vi åt nog bara en bit av de två jag köpte resten ligger i soperna.

Ja jag är ej miljonär men ingen skulle ju äta upp den.

Katterna ville inte ha det heller som annars är tokiga i fisk.

Så nu vet jag att jag aldrig ska köpa detta något mer.

Idag har jag fått tillbaks min mobil som nu vart på lagning.

Och nu funkar den igen.

Hoppas det inte händer igen att den går sönder.

Imorgon så skall VÅR gardinerna upp.

För nu vill jag snart ha VÅR.

Snön är så skitig och det ser inte alls trevligt ut.

Och det är tö hela dagarna och så till kvällen blir det några minus grader.

Öskar alla mina bloggvänner o läsare en fin fortsättning på kvällen.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards