~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 23 januari 2010

Inget nytt

Av Cina - 23 januari 2010 21:44

att berätta har jag idag heller.

Såg på tv nu ikväll att på onsdag kommer det massor med

snö igen, ja vill tame tusan inte ha mer snö.

Usch nu vill jag att det börjar så sakta smälta ner.

Annars får vi väl översvämningar och de e ju heller inte kul.


Det sket sig på travet idag oxå.

Som vanligt skiter det sig i slutet.

Bara 4 rätt denna vecka....=((

Och idag vart det ju en massa pengar.

Men men det är bara att ta nya tag på lördag igen.


Nu har jag kollat Robinson och nu börjar det ju hetta till lite.

Ska bli kul o se vem som går vinnare ur detta.

Hörde ju oxå att de skulle sända Robinson onsdag och torsdag oxå.


Näää nu struntar jag i denna blogg för idag!

 
 
gerty

gerty

23 januari 2010 22:38

Ja iblan är det helt stopp i hjärnkontoret så man vet inte vad man skall skriva

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

23 januari 2010 22:51

Så besvärligt det är när hjärnan tar semester, men då behöver den säkert det också. Skicka all snö hit, jag skulle välkommna den med öppna famnen :-) Det är inte många som blir rika på trav, då skall man själv äga en toppenhäst som springer in kosingen.
Ha en mysig söndag vännen !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

24 januari 2010 06:54

Tittade oxå på Robinson, det ska bli kul att se vem som tar hem det hela
Ha en bra dag
Kramen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
agge

agge

24 januari 2010 12:47

Mer snö vill jag ha och sedan kallt och solsken. Det får gärna vara vinter hela februari också för min del. Men sedan kan våren få börja visa sig.

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Kerstin

Kerstin

24 januari 2010 17:02

Ja nu börjar man "känna" de som är med i Robinson så det börjar bli intressant. Förr om åren har jag haft en favo som jag tyckt vara värdig vinnare men i år vet jag inte. Hasse var jag för först men, nä, jag tyckte han var ful för några avsnitt sedan....

Ja du frågade om vi ska flytta igen? Ja, det blir så, men vi ska renovera i Färnahuset först så jag hinner, hoppas jag, mentalt bli färdig med Karmansbo för jag trivs jättebra här. Det VAR inte meningen att vi skulle sälja stugan men en sjö är i allafall bättre än en å så på den vägen är det. Kolonin är väl ok, men så mycket gnäll och tjavs så det blir skönt slippa alla gamlingarna där som förstör för andra

http://farna.bloggplatsen.se

 
Inger

Inger

24 januari 2010 17:37

Ja det är nog inte lätt att vinna de stora pengarna..
Jag brukar köpa triss ibland. Men det blir inga stora pengar där heller..
Såg lite av Robinson. Jo det blir spännande att se vem som vinner. Det är himla mycket intriger..men det hör visst till.. Må så gott..kramen,,

http://IngerEmKsson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards