~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Cina - 26 januari 2010 17:12

Jaha idag är det 10 veckor sedan jag tog ett bloss.

Tiden har gått väldigt fort tycker jag.

2½ månad utan Herr Prince är ju en lång tid.

Eller näää kanske det inte är.

Har bara denna vecka kvar av mina rökpiller

så idag ringde jag o frågade om jag kunde få

för 12 v till och det var inga problem.

Får hämta på torsdag på apoteket.

Kanon tycker jag.

Måste visa mina fina tulpaner jag fick av Håkan igår.

  

Och så fick jag dessa lila fina tulpaner av Caritha

Tack säger jag för dom....

 

JAG ÄLSKAR TULPANER!!!!


*********************

Min mobil är tydligen paj igen det går ej att ladda 

på ström på den och sedan går det ej heller

att ladda upp bilderna på datorn.

Får inte fram något komando i telefon.

Så nu får jag åka ner med den imorgon igen.

Är ju 1 vecka imorgon sedan jag hämtade den.

FAN va arg jag blir och besviken.

Telefon är 6 månader så det borde ju inte vara

något fel på den.

Men jag ska nog säga till dom att nu vill jag ha en NY.

Fast det får man väl inte i första taget kan jag tro.

Om jag *morrar* lite extra kanske det hjälper.

Jaja vi får se vad som händer i morgon.


Ha en fortsatt bra tisdagskväll.



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards